:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, March 22, 2016

Al fatihah..................................................takziah yumie & nona

assalamualaikum

besar harapan kami, adik sembuh macam selalu.  tapi janji Allah tu pasti.  tak lewat sesaat, tak cepat sesaat. 

adik muhammad buah hati kami, pergi ke pencipta yang abadi. 

untuk yumie & khai serta kakak iman, jangan lupa anakmu di setiap doa kalian.  bertabahlah.  Allah sayang korang semua. 

harazz 'ilman 11.5.2015 - 20.3.2016


---------------------------------------------------

takziah juga buat sahabat aku nona atas pemergian bapanya.  pernah jumpa sekali arwah ayah nona masa raya tahun 2013.  selalu juga tengok video arwah dengan anak nona afeef tu. 

be strong non.  Allah sayang ayah kau.  mudahkan cara diambil nafas terakhir.  mudah sangat.  please be strong untuk kekuatan mak ko ye non. 

-------------------------------------------------

banyakkan kesedihan sekeliling aku.  aku tak tau apa hikmah dan hint yg Allah nk kasi kt aku.  semoga keluarga aku sentiasa dilindungi.  begitu juga kawan kawan lain. 

Al-fatihah.  semoga roh adik muhammad dan ayah nona dicucuri rahmat. 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails