:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, October 25, 2017

hai hai dari mak anak 3...

assalamualaikum

ya ampun ya ampun ya ampun....

mak dah beranak uols.

entry aku mengandung kali ke tiga pun tah tah takde.  alih alih dah beranak. beranak pun bulan april hari tu.  lo ni, anak dah makan pun.  wakakakakakkak

kadang rasa nk katup blog ni...
tapi sayang pulak....

dpt gak pm pm ni, terjumpa blog aku sebab nk cari pasal kawen lah, pasal breasfeed la bla bla bla...alhamdulillah, dpt gak kasi info yg berguna walaupun banyak yg takde point.  wakakakaka...

banyaknye nk bercerita.

walaupun ada ig, ada fb, tp kt blog jugak yg best nk bebel bebel kan...

lagi lagi nk cerita pengalaman beranak anak no 3 ni...nak sangat2...tp nantilah...

ermm..caya lahh, nantilah tu, tah tah tahun depan aku taip.  ish doakan cepat lah ye...kalau boleh harini jugak (harapan jela)...

aku enjoy baca blog korang.  rajin korang update yeee....walaupun selalu nampak kt ig, tp baca blog korang aku happy gila...blog aty, blog wawa donat, blog wawa satu lagi tu, blog jasmin, blog raden, blog amal, ehhh ramailah....aku jarang sgt bukak blog ni.  tu yg sekali sekali bukak ni mcm jakun gila sekali harung aku baca....

ok ok...aku nk cari gambar buat modal ni...heheh



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails