:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, February 28, 2010

jom mulakan.

hello hello...

sekarang mood tengah tak baik ni. baik jangan kacau aku. kang sorang sorang aku geget tapak kaki tu.

semalam gaduh pasal kahwin, petang semalam dah okay. tiba tiba malam td gaduh pasal interview lak. tp sampai sekarang belum baik lagi. tppp, actually, by dah mintak maaf. aku saja je cucuk cucuk dia kasi bengang sket. ahhhh, aku yg cucuk dia, aku sendiri yg sakit hati.

ahhhh, dengan dia ke aku nk kahwin ni?????

okay, marilah kita update blog tawen tawen ni ek.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails