:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, February 21, 2010

salam perkenalan

hello hello...

orang dulu dulu ada journal kawin kan??? aku tak larat nk menulis dek non. eh, tapi journal tu dah ada. kalau singgah mana mana tempat yg berkenaan dengan kahwin, aku tulis lah apa apa info kt situ.

so, dengan itu, nahhh journal di alam maya.

marilah ikut aku, ke alam bakal menjadi isteri orang.

tp dah takde internet kt office ni, tengok lah kerajinan aku plak ye. hah, entah entah blog ni angan angan tayik ayam je kot.

okay, marilah kita bersama sama mendoakan agar blog ni berjalan lancar dan dapat bagi info pada kawan kawan lain yg nk kawin.

babai

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails