:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, February 21, 2010

tarikhnya???

hello hello.

dah bincang bincang walaupun tak secara serius dengan by, kami plan nk mendirikan rumah tangga pada tanggal 2 october 2010. insyaAllah. mulanya plan tarikh 10hb tu, tp tahulah tahun ni camne kn.
tak jadi. cancel sebab takut tok kadi byk appointment! hehe

aku plan, some of the things, nk DIY. cam hantaran, bunga pahar and the best...pelamin!!! haha. betul okay. aku percaya pada tahap otak aku yg boleh berfikir secara kreatif dan kritis dan juga kerjasama antara sepupu dan adik beradik aku. smile!

dengan itu, aku dah start pun survey barang barang WALAUPUN, tarikh tu tak tentu betul ke tak. hahahahahahha.

ahhh jangan ditanya tension camne. kadang kadang malas nk fikir, malas nk tanya. tp kalau tak tanya, tak kahwin pulak kang.

okay put aside that silly things. jangan fikir bukan bukan. fikir positive je.

dah sambung lain. aku tak tahu nk tulis apa sebab dah lama tak memblog.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails