:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, January 30, 2012

ajl 26

hello hello

aku tiap tiap tahun memang akan update pasal ajl. so ini tahun, kita ikut tradisi ye. kutuk mengutuk secara positif & negatif.

ada kenangan yg manis & pahit untuk dikenang.

juara

okaylah awan nano tu. masa hafiz buat persembahan tu, aku dah sms fara dah. ''lagu kegemaran ko wey''. lepas tu dia balas apa tah beserta ''.....................herman tino tu sedara aku''. aku dah.....fara again?????????????????? ''yea fara, dah 49.56 kali ko ulang!! hahaha''.

tapi, aku nk sg. lui menang!!!!

naib juara

memanglah nk dia juara. tp okaylah kan......

tempat ketiga

well ft kalau tak menang sure ramai mengamuk. tp kalini performance dia biasa biasa je. hehe.

vokal terbaik

aku rasakan, kalau tahun lepas dia dah menang, tahun ni org lain lah menang kan. kira vokal dia dah memang sedap. so kalau tiap tiap tahun dia masuk & menang, kesian kt suara org lain. harharhar... yelah tp mmg sedap pun suara hafiz ni.

persembahan terbaik

alyah. okaylah sebab ada remy ishak. hew hew hew.

alaaaa!!! aku vote sg lui tau!!!!!!!!!!!! menci................!!


aku plan nk betting ng laki aku. tp dia buat muka lak. terus tak jadi. tp aku memang nk sg. lui memang. sebab aku suka! tp rupanya dia tak menang.

pastu kan, kenapa time najwa latif music arrangement dia macam laju gila eh? uols perasan tak muka kawan sebelah kiri dia lain. mcm ada sesuatu terjadi. eh tah. aku je kot rasa camtu. her her her....

lagi apa nk komen???

oh pasal remy ishak tu. suami aku cakap ''remy tak dtg ke?''. sekali betul dia dtg. haha. masa tu of kos lah mcm meroyan sikit kan.

okay malam td terus mimpi remy ishak. haw haw haw.

paling tak best.

masa kalau berpacaran. aku tak suka pompuan pakai baju hijau malam td. serius aku tak suka sebab dia macam gedik. haha sendiri gedik takpe. mak aku siap marah cakap aku jgn benci sangat, kena jaga kelakuan tengah mengandung. haha aku kan anak yg baik, ikut je cakap org tua yg menegah. tp kalini aku balas gak kata kata mak aku tu.

''ala kalau gedik taulah ikut perangai sapa.................................'' sambil pandang suami. hahahahaha...angin je dia. last last dia pun tak lalu tengok pompuan baju hijau tu.



tengok ajl sambil makan kuih vadey ulam cili hijau + jagung rebus homemade. sedap.

yang tak sedapnya..............................

aku muntahkan kesemuanya pagi td. sampai sekarang aku tak lalu makan sebab takut muntah. ikutkan perkiraan, ini adalah kali kedua aku muntah sepanjang aku mengandung. ala muntah pagi pagi tu normal lah kan, kata ada asid lambung dalam perut.


oh terajin harini update sampai 2 kali...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails