:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, January 25, 2012

anak teruna - adik

hello hello

petang ni rasanya nk bawak dak kadik pergi vet. badan dah tobek tobek. kt ekor pun sama. nk kata fungus, tak nampak pulak macam fungus. tp bulu kt tempat tobek tu macam tempat baru ke cukur. dia gigit gigit ke?

suami kata bawak pergi kelenet. kesian dia gatal sangat sampai gigit / tarik-tarik bulu sendiri. haha teori sendiri.

boleh beli ubat kutu sekali untuk semua budak. walaupun semua tak berkutu, tp nk letak jugak. mana tau ada hama ke apa kan. bukan kita nampak hama tu dengan mata kasar.

insyaAllah, budak budak ni pembawa rezeki juga. tak salah pun alirkan duit ke vet.

dah bela, dorang berhak dapat perlindungan dari kita.

sayang mell.
sayang adik.
sayang boy.

tp suami cakap, aku lebihkan adik. harharhar.
*eleh dia tu lebihkan ahboy boleh!

alasan aku ''mestilah sayang adik lebih. sebab adik pernah sakit teruk hampir nk mati''

tp sebenarnya, kasih sayang tu takde lebih takde kurang. semua aku sayang. tengoklah sapa yg manja lebih, dia lah dpt lebih attention kan. macam adik, dia dengar cakap. suruh sit, dia sit. suruh bam [baring], dia bam. usik perut, dia menggedik. haaa gitu....

ha lagi satu, adik ni. okay aku bg situation. kt bilik aku. aku tengah duduk atas katil. adik duduk meng'statue' kan diri kt depan aku *macam patung kt kuching sarawak tu. tp jauh sikit lah. dalam 2 langkah dari katil. dia tengok je aku. pastu kang aku panggil, ''adik meh sini naik sini''. sambil tepuk tilam. kang dia datanglah sambil buat muka manja, suara halus dia tu.

kucing lain tak macam tu.

that y...................sayang lebih sikit. eh terlebih gak, td kata takde lebih takde kurang. wahahahahhaah...

betul..tak tipu. aku sayang semua fair & square.

oh yea, doakan bil tak banyak nanti eh.................................

2 comments:

meowwmania said...

hehe...smoga bilnya berpatutan

cepat sembuh yer adik!!

veesakura said...

semoga adik cepat sembuh ek! ada orang pernah bagitau i, anak bulus ni penghias rumahtangga. takde dorang, sunyi gila rasa dok rumah. hhehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails