:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, June 2, 2012

36 weeks

assalamualaikum



alhamdulillah...

genap 9 bulan dah.  baby dah boleh keluar anytime.  tp hati ni gundah gulana jugak.  nk dia lahir sekarang, sebab tak sabar nk tengok anak sendiri, tp sekejap tak mau dia lahir sekarang.  nanti rindu dia dalam perut.  haish....

tp mengenangkan diri ni dah tak larat nk membawa badan, dan untuk kurangkan mengeluh sakit itu ini, baik jugak dia keluar sekarang.  hew hew hew.

tu jelah nk update.

rasa nk ceritakan sesuatu, kecelakaan yg menimpa, pengalaman warded, pengalaman kena buat vagina examination, pengalaman itu ini.  tapi nanti nantilah.  hilangkan trauma dulu.

cuma aku bersyukur, Allah melindungi aku dan anak.  Allah masih bagi peluang kali kedua untuk aku BERNAFAS...

ALHAMDULILLAH.....

3 comments:

puansazusarin said...

samalah..rse cam nak baby kuar skrg..tp kdg2 rse takutlah pulakk...

With Julia said...

wahhh etty...kali ini menghitung jam dan saat...lagi lah seronok cmpur debaran...moga dipermudahkan segalanya...aminnnnnnnn

cherry su said...

A powerful share, I simply given this onto a colleague who was doing just a little analysis on this. And he in reality bought me breakfast as a result of I found something about pearl necklace pendant for him. So let me reword that: Thank you for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading extra on this topic. If doable, as you grow to be expertise, would you thoughts updating your blog with extra particulars? It's extremely helpful for me. Huge thumb up for this blog publish!If you get a chance pop up by my page, maybe you would like shell pearl.You can visit our freshwater pearl to know more.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails