:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, September 13, 2010

gambar raya 2010

hello hello


sebenarnya gambar raya ni, bukan hari pertama eh. ni hari kedua. hari pertama, tak macam raya pun. tidur jeeee. keburukan ada broadband di rumah adalah, semua org sibuk nk hadap laptop. takde semangat kerayaan langsung. cettt...

selalu hari pertama dah ke rumah wak sal kan. tp tahun ni, ilek. hari kedua baru ke sana. so tak dapatlah rasa soto dan bergedel waksal yg sedap tu...



dimulakan dengan gambar si gedik ni. dia ni bijak kot. aku cakap ''adik diam, nk tangkap gambar ni'' dia boleh main nyorok nyorok bawah toto. bila aku senyap, dia jenguk jenguk tengok aku. konon macam nk main sorok sorok tu lah. ngengada tau....


nasib baik raya kedua ke rumah waksal. kalau tak, takdelah kami sekeluarga potret raya.


mell dan makcik tiri nya.


mell sayang dan mummy garang nya...


tengok gedik ni, badan melentok je..


dah macam anjing dah aku tengok si adik ni. mak cakap, macam singa. sebab dagu masing masing dah berlapis. hahahaha.

* ehem, lawa tak tudung??? first time ni okay. beli tudung awning, dan beli online...fara, cun tak aku???


kami anak beranak yg berbaju tema cotton. cam takde tema lain. next year, tema warna. lagi meriah.


kami sekeluarga, tanpa mell. mana ntah minah gedik pun pergi. tu pun punyalah liat si adik tu...

langsir adalah lain ye. hari tu beli lain, sekali mak pergi nagoya cari lain pulak. yg beli hari tu, letak kt tingkap dapur, pintu bilik air..



tunggu jaja & saufee kt bawah..


kasut raya, beli kt sogo masa pergi kl jumpa thaqif...

beg raya?? nanti aku tunjuk ye....pun sama, beli kt sogo je. one stop centre. hehe.


mana gambar raya korang?? cepat, aku nk tengok!!

3 comments:

meowwmania said...

gmbr mell ngan mak tiri tu mcm mell ketakutan mintak tlg aje hahaha...

mummy garang, cunnya pakai tudung awning online auwww~

m4rilyn said...

tiada gambar raya tahun nie. xde mood n xsedar xde gambar raya.

padahal tahun nie gambar paling mahal..siap pakai tudung awning lagik :)

gambar kucing ade la..melambak

e.t.t.y said...

ehem...cun ke??? malu lah aiiiiii....

m4rilyn - wow pakai tudung awning gak ye?? alorr rugi owh takde gambar...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails