:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, September 25, 2010

video; ah boy merajuk

hello hello




ni ah boy kan, suka nk selongkar tong sampah. satu malam tu, aku ternampak. terus lah aku babap montot dia.

terus dia berlari masuk bilik koooooo....

tercari cari mana dia pergi sebab lepas babap tu tak nampak muka dia. rupanya kt port klang, eh tak, kt tingkap tempat dia selalu lepak tu.


uish kalau nampak dia melepek kt tingkap tu, seriau kot. tp dah tak boleh nk halang, sebab dah biasa.

pastu aku layankan je lah dia merajuk. ah boy ni kuat mulut dia. bising gila! lapar ke kenyang je, mengiau jeeeeee. selalu aku marah dia pagi pagi sebb dah kejut aku bangun sebelum waktunya. haha. kejut sebab nk makan. alih alih dapat penampor aku. hehe.

dan selalu kalau dia bising aku akan cakap ''bising je, mulut macam bontot ayam''
hahaha, faham tak maksud dia?? kalau faham, diam diam je. hehe.

2 comments:

meowwmania said...

hehehe...cian ah boy, ah boy membebel apa tu pelik benor bunyinya :D

e.t.t.y said...

a'ah. dia mmg suka membebel.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails