:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, April 3, 2011

2 in 1 - wedding dress, kad kahwin

hello hello

baru balik dari ukur badan wedding dress. ya, kain tu ada pada mak andam lagi, dan td baru mak andam tu bagi pada tailor.

mula mula makcik tailor tu tak mau jahitkan baju aku tau tak. dia kata baju aku complicated gila. %&*((&^$$^&.

aku pandang najib, najib pandang aku.....

makcik tu siap cakap nk berhenti menjahit sebab penat. aku macam..........................???

mak andam pulak berbalas serangan dengan tailor. aku najib senyap seribu kata. ewah.

last last tailor tanya bila nk ambil baju dan terus tengok calendar. bila mak andam cakap nk ambil hujung bulan 4 dan kitaorang nk pakai 4 june, terus dia koyakkan calendar bulan 3.

''eh acik ingat ni bulan may. okay boleh boleh. ambil hujung bulan ye''

fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....berakhir sudah sandiwara....

dengan najib punya songket pun setel.

mak andam pun tunjukkan kain dress aku tu. shantung. yg ala ala thai silk tu. takpelah. dah dekat ni, malas lah aku nk argue. mana yg cantik jelah.
TAPIIIIIIIIIIIIIII....french lace dia cantik....hahahahhaha....patch kat dress tu dan nanti mak andam jahit beads.

okay done.

hujung bulan make sure kasut dah beli dan pakai sekali masa fitting. maknanya, bulan depan dah fitting baju nikah, wedding dress jugak. oh please lah kurus wahai badanku. janganlah bernafsu sangat nk makan mcd, kfc lah bagai....tolonglah bernafsu makan oat jeeeeeeee......


kad kahwin.


first tengok artwork macam cantik gila. tp bila nk reveal kt blog macam takut. sebab design tu sebijik macam blog kad kahwin lace yg aku link kan hari tu [g check balik, malas nk link lagi sekali].

kitaorang suka sangat kt design tu. infact aku dan najib dah contact org tu tanya nk set up appointment. dan dorang busy. free pun ahad malam isnin. omg, bila pulak nk ke sana kan. masa pulak suntuk. tu yg last last ke seremban je. dekat dan dapat murah. kitaorang pulak suruh reka design yg lebih kurang dengan kad tu. sebab terlalu suka kan....

camne eh?

adakah kami ni dianggap maling??? eh bukan maling kundang. maling tu kan kira mcm penciplak....

adakah???

nanti mesti nk reveal kt blog kan? kalau service best, mesti nk bagitau semua orang. share sama sama. tp kalau vendor sebenar tau design lebih kurang, camne eh???


adeh.....



aku cakap: abang shaheizy sam, im single.......hahahahahahhahahahahha.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails