:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, April 10, 2011

penyibuk kuasa 2!

hello hello

macam mana tak kuasa dua??? dua dua ni dah sepakat dah. asal aku open table je, ada. asal aku bukak kotak hikmat aku, dorang pun datang....

camne camne???

kaboy tu jarang nk kacau. asyik tidooo je....dia tak berapa nk heran...

dalam usaha nk tarik sikit ribbon tu dan buat bahan lompat lompat. dia kalau dapat apa yg dia suka, lompat tak ingat dunia tau. adik ni, pelompat paling tinggi kt rumah. tu yg aku suka nk main dengan dia. main dengan lidi je cukup. terloncat oncat dia. suka aku.....!!


lagi dia suka sangat dengan bunga. tu sebab kt rumah mak takde bunga. habis dikerjakan...


mula mula ahmell duduk pandang je tau. ni dah dapat dah...suka dia dpt gigit. tapi mana boleh percaya dengan muka tulus, suci muci ni...janganlah percaya...maka kalau percaya, jahanamlah bunga hantaran aku tu....


tengok!!!!!!!!!!!!!!!! kan dah bagitau. bila sorang dapat peluang gigit, sorang lagi mesti tak mau ketinggalan punya....mana aci kan...mesti mau jugaaa......


dah kena marah gigit bunga besar, dia usha yg kecik ni pulak. hai lah...dasar suka ambil peluang....! sekali lagi jangan percaya dengan muka inesen dia tu...pehlissssss...dorang suka bermuka muka....


ni lagi sekor...lagilah pandai bermuka muka. kejap muka ayu, supan gitu...sekali amik kau. dia taiko segala kekejaman kt rumah ni....

kalau lepa sikit ni, habislah....habislaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hantaran aku....!!!

memang nk kena sebat!!

2 comments:

meowwmania said...

hehe...sabar la mak etty dorang nak amik perhatian je tu :D

etty said...

itu lah kan...nasib baik sayang....sebat pun ala ala manja gitu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails