:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, April 3, 2011

60 days to go...seriau mak....!

hello hello



apa lagi tak buat ye......?

kad done. tinggal nk finalized dan printing terus. tu najib sayang uruskan. apahal tiba tiba sayang ni kan.

w-favor done. najib dah bayar deposit.

goodie bag malam nikah. done. yg done bag je. dalam belum fikir lagi. ngeh ngeh ngeh.
dan ribbon. tinggal nk tampal manik je.

guest book done. yg done print je. belum lagi terbentuk rupa buku. haha.

guest book props half done. tinggal letak penguatnya je.

bunga telur done. tinggal nk letak telur je. ni untuk pelamin 4 june. beli kt zc nilai 3.

baju nikah nk fitting 2 may nanti. deposit half masa fitting nanti.

bunga pelamin. on progress. inspired dari eena.

yang masih pending, tp benda tu adalah penting sangat sangat adalah baju bersanding. boleh????? sampai la ni, masih belum fitting. hari tu najib kata, dia dah buatkan cuma nk ukur badan kita je. so nanti dia betulkan. rupanya, bukan sahaja belum jahit, kain pun kt mak andam lagi. terus diam najib. haha. see.....

dan aku terjumpa tempat mana nk sewa wedding gown cantik. lantaklah org dah pakai ke apa kn. dah tak fikir dah semua tu. kawan sekolah aku pulak tu. kang boleh mintak kurang kan. harga pun not bad. kalau mak andam ni tak boleh buat jugak baju aku tu, aku lari kt kawan aku....

tp tunggu dulu apa kata najib. sebab najib pun tak puas hati. tp fikirkan sebab org ni jiran dia. kawan ayah dia.

petang ni ke tampin dan tengok artwork kad kahwin. tengok hari tu macam cantik jeee kad aku. suka gila!

hai lah baju.............................................

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails