:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, September 12, 2012

3 month & back to work

assalamualaikum

huwargggggggggghhhh....mengantuk gila kot...!!!  cuti 3 bulan tu rasa kejap sangat tau.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tak tau nk tulis apa....

hari ketiga still lagi blur.  teringat ingat anak kt rumah.  teringat bantal, tilam dan katil tempat beradu kami berdua sesudah subuh sampai pukul 10 am. alahai seronottttttt......bangun bangun terus main flash card ng umar raihan.  pastu mandikan dia.  pastu nenen kan dia jap, kasi main main cak cak, pastu tidokan dia.  aaaaa rindu anak...

dah lah...bye....

5 comments:

Syima Syaz said...

gitu... esok lusa u tgk i punya meroyan plak rindu anak...kompem nangis

aTy _faRed~ said...

Aty tau rasenyer...rase nak benti notis 24 jam..!! Heheh...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

takpe, tanamkan dalam fikiran, cari rezeki untuk anak :)

e.t.t.y said...

syima - hahaaaaa..nantikan waktu nya. time ni, spend lah time tu sama sama dan berhemah yeee

aty - tp awak dh jadi housewife pun..jelesss tau...

yana - yeayy..mama boleh beli toys untuk umar raihan...hehe

cherry su said...

I love this article since it is one of those which truly convey useful ideas.I totally agree with you on the point of pearl gift. This is a nice article for sure.It has been long before I can find some useful articles. Your views truly open my mind.If you get a chance pop up by my page, maybe you would like pearl bracelets.You can visit our black pearl pendant. our drop pearl earrings have good quality.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails