:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, September 28, 2012

laki bini

assalamualaikum

aku perasan, sejak ada anak ni, kehidupan kami suami isteri tak macm dulu.  lain bezanya.  tapi tak lah ada jurang pemisah kan....

gaduh.
eh sama je kot.  dulu selalu gaduh, sekarang pun selaluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu jugak. haha cuma beza, dulu gaduh siap nk merajuk berjam jam kan. sekarang...

aku:  u ni....^&*()&^%^*((&*(
suami:  ah u pun....&&%%^&*(((
---------------diam-----------------------
aku:  eh hari tu kan i baca kt paper tesco jual ni murah murah.
suami:  eh murah..nanti kita pergi..
kami:  bla bla bla pung pang pung pang...

nak bagitau yg pergaduhan tu tak macam dulu berlarutan.  sekarang tak kuasa nk gaduh lama lama.

positif lah kan...bagus.

lepas tu, call dah jarang, sms pun jarang.  dulu yelah. PJJ walaupun dekat.  sekarang hari hari dah hadap muka dia, so SMS pun tak kuasalah kan.  takdelah nk tanya dah makan belum.  kakakakaka...

tapi harini angin apa tah datang kt ktorg....

aku sms dia..

aku:  tite dah jumpe tempat jual tetabu.  nk tite g beli soyang2 ke, tite beli shame2? 
suami: memane buley.  x tisah.  awak nk yg mcm mane?
aku:  tite nk beli yang kilo2.  nanti tite nak g nagoya beli kain coton.  ke nk beli bantal je ek..tite tak tawu lah wak..
suami:  kt mane temfat iye.  bandinkan la mane lagi muyah.  kalo nk beli tilo, nak beli belapa banyak.
aku: tenok lah bape tilo 1 buntus
suami:  seseme i makin teruk...[lari topik]


kesimpulannya. best jugak meraban berdua ni kan...asyik sama je ayat sms tu. 

eh aku rasa bagus gak tak romantik macam dulu. kalau terlebih romantik, cepat lak umar dapat adik.  acane tu?? 

lariiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk......!!

10 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

asalkan masih mengekalkan keharmonian rumah tangga dan mengikut susur nya, insyaallah akan bahagia sampai bila2.. :)

Ryn said...

hehehe..bace smsm tu kelakar la...gelak sorang2...semoga bahagia..:)

Veelara said...

hahaah.comel korang ni...

Ye btul.tlebih romantik kang, mdapatla...tian umar...heheehe

MimahAjil said...

tomei je sms camtu...hehe
hmmm...kna tnye Umar Raihan dulu la dh ready nk adik ke blum kn...hehe

Riana said...

comel giler sms sambil gelak2 baca kat opis ni..kihkih..
biasala..perubahan akan berlaku ikut peredaran masa dan keadaan..cuma kasih syg tu tetap sama kan..=)

Gadis said...

comelll la dialog tu..hihihi...

Syima Syaz said...

wan skrg kalau sms mesti tanya...'aisya buat apa?'..
mama dia? huhu

~ NANA ~ said...

hahahaha...marilah sama2 kita bg anak kita tu adik...eh?

aTy _faRed~ said...

memang lain kan..yang pasal gaduh tu betul..!!! kekadang anak ni pulak jadi punce nak kene bercakap cepat..dah tak de nak mogok majuk lame2...huhu...pasal mssg tu..hurrmm..sampai sekarang hari2 mssg lagi..heheh..nak kene tanye masak ape hari ni..?;p

♥ ROS ♥ said...

Ala sweetnyer msg die... Ros ade 2anak ni lagi nk manja2 dgn asben..hahhaha

***salam pkenalan..bru follow :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails