:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, March 8, 2013

umar raihan almost 9m

assalamualaikum

saja nk share gambar gambar terbaru umar raihan...td dah taip separuh, tp delete sebab idea pagi tadi dah hilang ke mana.  pagi td banyak idea, tp sebabkan banyak kerja, g pumping lagi, terus lost.

so remain lah gambar yg dah upload.  cuma takde cerita je. cerita resepi baru pun takde, sebab benda yg sama, rotate ayam ikan.  sayur dan cara masak yg sama.  kalau share pun org naik menyampah kot kan.  hehe.

umar 12hb genap 9 bulan...ya Allah, cepat je masa berlalu.  kejap je dah besar anak aku ni.  teringat ingat time nk bersalin, kena belah perut, first time nurse tunjukkan umar yg tengah merah tu.  alahaiiiiiiiiiiii...menitik air mata ni haaaa...

ada budak 9 bulan dah boleh berjalan kan.  siyes, aku tak pernah tau ada budak secepat itu.  aku ingat standard umur setahun boleh berjalan.  hehe...tu yg aku tak pernah nk challenge umar raihan berjalan sebelum setahun.  asalkan berjalan ye tak.  asalkan tak pernah skip satu perkembangan.  cukup meniarap, jadi komandor, merangkak, panjat, berjalan.  tu pun sudah memadai.

mama tak pernah paksa umar raihan berjalan cepat cepat. *mama penat nk kejar sebenarnya.  hahahahah




ni gambar semalam.  aku pun tak pasti kenapa dia boleh senyum macam tu.  biasalah, umar ni kalau pandang je camera terus senyum.  tp kena agah atau panggil nama dia lah.  gambar ni sure lah dia tengah pandang muka aku kan.  tp alahai...cair mama tau...

aku kalau tengok gambar ni, mesti nk senyum je...

nk cubalah jadikan gambar ni as milkbooster aku.  kot kot mengalir deras susu ke kan.  haha


ni dua tiga hari lepas.  lepas ngamuk ngamuk nk bangun dari carseat, tetido sendiri.   good boy betul. 

sekarang ni senang je, kalau nk menangis, cepat cepat pasang cd selawat.  aku pun selawat, berzikir sekali lah.  kang dia pandang je muka aku.  pastu dia pandang luar diam diam mengomel tah apa apa bahasa dia.  sekali pandang tuppp terus tido.  syarat nya, kena hala aircond sedap sedap kt dia.  baru diam.

9 bulan ni takde cucuk.  tp patut pergi check up gak kt KD.  tp aku malas.  sebab rasanya umar ni garisan kuning kot.  plus cucuk 1y kang aku plan nk pergi panel je. 



15 comments:

puteriraifana said...

hye. saya follower baru. salam kenal. ahahaha....first time komen nie. neves sikit.hehe. besar dah umar. rambut cacak2 macam shahadah.hee. ilman rambut tumbuh sikit2.

ctmah said...

senyuman memang menggoda sanubari betul =) ikut senyuman mama ke tu?

Anonymous said...

Rambut dasaattt..! Senang la umar ni. Mau dduk dlm carseat. Elman klu dduk dlm carseat kne bg complete package. Siap psgkan tab video2 kegemaran, bekal air kosong pastu kt tgn pgang biskut. Bru dia aman

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

lain dah muka Umar dah besar ni.. good boy

anez zamri said...

amboi comelnya umar..jelingan tu menawan..

hannah pun dah garisan kuning..huhu..rse malas nak pergi checkup lagi kat KK

diary_ciknaa said...

haha.. cer cite psl bf, stok susu plak. mak buyung ni skrg tak bleh dengar susu ibu ni sume.. teruja lebih.. special request okee :)


alah2 anak teruna cenyum gitu,ciknaa pn tergoda umar hoiii... :D

sarah shamsyul said...

Hensemmmm la u ni umar

meowwmania said...

Ooo manisnya..manisnya senyuman mu ^_^

Asz Miza said...

Umar rambut apsal cam kena karen tuu..hihihi.handsome boyyy..mst comel je membebel dlm bahasa sdri...

Julia Johari said...

wahhh dah besar umar raihan nih...mama etty gambar terbaru mama etty mana meh sini nk tgk hehhe windu nk tatap gambar mama umar plak..hehhe

bylindakitchen said...

menggoda sungguh abg umar nie tau..;)

Daleela said...

Dear... Anak kite 13hb genap 9 Bulan... Anak kite pon xpandai berjalan lagi.. Tak ape.. Janji die sehat sudah.. InsyaAllah

e.t.t.y said...

With Julia - lorat je tau...!!! mama dah gemuk malas nk tepek muka dan badan...tepek jari aci???

e.t.t.y said...

CikNaa - ala ciknaa, umar punya stok fresh lah hari hari. so takde mende nk cerita pun. heheh...kita doakan wawasan ciknaa berjaya okay.

e.t.t.y said...

Asz Miza - hahahah mcm kena karan kan..rambut dia jenis halus halus. tu yg semedang kena karan tu...haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails