:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, December 30, 2010

azam 2011 si etty.

hello hello

azam tahun baru. nk puasa @ diet. tu je.

tu yg bulan 12 gila gila aku makan. semua aku telan. sejam satu kot makanan masuk dalam perut.
no wonder timbang berat hari tu...56kg!!!!
omg omg omg.

tp hadapi semua itu dengan tenang, sebab benda tu memang aku tau akibatnya.

lain lah kalau aku diet tp berat naik, tu baru aku meroyan kot.

azam....apa lagi eh....

oh yea, start bulan 1 nk jaga muka kaw kaw...

haiyooo, hari tu beli skin product eucerin. tak berapa memberangsangkanlah.....takde apa perubahan pun. tension kot.

aku jeles betul org yg jarang ada jerawat ni. tak pakai apa apa pun, tak jaga kot. tp segan betul jerawat nk tumbuh kt muka dia.

aku ni, jaga siang malam. dok gosok krim itu ini, makin berani dia singgah ada. mahu tak tension.

so, ikut suggestion mak aku. g klinik pakar. insyaAllah, mintak mintak tu usaha yg terakhir. banyak lagi duit aku nk pakai wey.

ooo nk potong rambut jugak. by 1 jan 11, dah kena potong sebab senang nk ingat.

dulu masa free hair ada niat lah nk bela rambut panjang sebab nk buat sanggul lah bagai.
tp sekarang, jangan harap lah.

bila aku proposed kt najib nk buat tema modern, dia cakap tudung jangan lupa. haaaai, takdenya aku lupa lah pasal satu tu. kn aku dah cakap haritu, once aku pakai, sampai bila bila aku akan pakai....

dan aku pun takde niat nk buat malam berinai apa ntah yg kena tukar tukar baju tu. aku geli. yesss, aku geli dan terus tak minat. rasa tak rugi pun sebab ada sesetengah orang cakap, sekali seumur hidup je pakai baju itu, baju ini.

oh plisssss...aku tak minat.

cukuplah album kahwin aku nanti ada baju nikah, reception je. lain lain tu....takpelahhhh.

lagi geli bila tengok album kawan kawan aku...sorry lah...
pakai tudung, tp malam tu tak pakai tudung.
lepas tu letak kt fb.

euwwww....

aish etty, jangan kutuk. lain padang, lain belalang.
taste masing masing.

okay....

azam kerjaya???

biarlah aku buat kerja dengan ikhlas. dan semoga dengan hasil kerja aku tuh, rezeki yang halal. dan semoga rezeki aku semakin murah.

lagi lagi nk target bulan 6 ni.

sakit otak aku tau tak. sana sini pakai duit.


nasib lah kalau jadi aku kan.

okay...bye.


selamat tahun baru.......



aku cakap1: kalau aku lupa nk buat entry baru. mell - 365 hari bersama kami....ya Allah, sayangnya aku pada mell ni....janganlah kau pisahkan dia dengan aku...aku masih nk menjaganya....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails