:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, December 31, 2010

semoga abadi.

hello hello

aku suka lagu ni....first time dengar, terus suka.

dan kalaulah dia ingat lagi, aku pernah nyanyi kan lagu ni untuk dia. dalam bas metrobas dari kl ke jengka suatu masa dulu..kalau lah dia ingat lagi kan...tp kalau tak ingat pun, aku faham.

terjebak ke sini, aku jadi hangen.


walaupun aku takde share dengan lagu ni, tp tetap hangen sebab ia lagu kesayangan aku. tiba tiba lagu kesayangan jadi issue. lagi lagi issue dengan org indon. oh ye, aku anti kot kalau org indon cari pasal dengan org malaysia. kalau org indon yg baik, polite, hormat org malaysia, tau yg dia menumpang, cari rezeki kt negara orang....aku suka je.

ni kalau poser, suka cari pasal, kerek nak mam, memang aku sumpah seranah dalam hati je lah. aku memang suka dapat dosa kering @ free.

aku tak suka pun misha omar. aku suka lagu dia je. macam siti nurhaliza lah. dulu aku suka, tp sejak dia main mainkan pemakaian tudung, sorrylah aku nk minat dia macam dulu. siap aku kutuk kot kalau dia ada kt dalam tv pakai tudung. memalukan.


* lepas aku pakai tudung ni, aku jadi sensitif pada siapa yg memainkan pasal aurat ni.


ala, takde kesan pun kt dia kalau aku tak minat dia. ramai lagi peminat dia kan.

berbalik pada misha omar, aku suka lagu lagu dia. suara dia memang best. orangnya...no comment.

dan untuk orang orang indon yg tak habis habis cari pasal dengan malaysia, ingat ni....

1. sedar sket siapa yg banyak tolong engkorang masa negara korang ditimba musibah dulu.
* bukan nk mengungkit, tp kalau sesekali membangkit takpe gak kan...

2. rumah rumah yg besar kt sana tu, hasil dari mana? fikir lah kejap tu pun kalau ada anak anak kerja kontrak buat klcc ke, buat jalan raya plus seremban-nilai ke. fikirlah kejap sebelum nk tuduh malaysia macam macam.

3. fikir siapa yg bagi makan kt anak beranak korang kt sana. ye aku tau usaha orang orang korang yg kerja kt malaysia, tp fikir siapa yg bagi peluang tu???? fikir fikir...

dan lain lain, fikirlah sendiri. tu pun kalau masing masing nk fikir dan nk asah otak tu berfikir. tak nak, sukati engkau lah.


pasal video ni....composer dia pun tak cakap apa apa, korang jangan banyak bunyik. mulut macam bontot ayam....!





aku cakap1: tak tau kenapa aku emo!! hahahahahaha. tak pasal pasal kan....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails