:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, December 5, 2010

hunting sampai lebam bam bam.

hello hello


satu hantaran sudah siap dibeli. disebabkan nk krismas ni, banyak sale perfume drop drop harga bagai nk gila, terus lah beli. nk survey kt kl, aish, ntah bila nk pergi kan.

tapi beli perfume ni terjebak sebenarnya. sa tu terlalu banyak mulut. pot pet. terhibur rasanya. ceh terhibur katanya.

macam najib kata, masa lalu kt tempat perfume tu, takde sa yg greet ktorg. sa satu tu je welcome kitaorang even dia ada customer. cakap macam macam.

pujuk punya pujuk, janji nk kasi macam macam sap sap soi...maka terbeli sudah....



oh najib sangat addict pada bau kopi tu eh. sikit sikit cium bau kopi. gedik pun ada tengok dia. hahaha.

kalau ralph lauren, aku suka yg ralph tu. ohhh sungguh harum!!! dari dulu, memang pakai ni. ingatkan nk ambil yg ni gak, tp fikir fikir nanti nantilah. next time boleh beli. tp yg hantaran ni, beli lah yg lain kan.


fikir punya fikir, aku ambil emporio armani diamonds. ada yg baru ni, acqua di gioia. tp mahal sket. cukuplah dapat miniature je. hehe.

najib punya pulak, aku yg pilih polo black. sebab aku suka bau jantan dia. hahahahah. gila kental bau tu sungguh sedap di hidungku. dia tak suka belakang kira, yg penting kang aku jadi bini dia, aku yg cium dia. hahahahahaha. * lain kali jangan ajak gf beli sama sama. hehe.

setel satu hal. banyak lagi nk kena cari dan kumpul duit pelan pelan.

since najib tak mau cincin, aku maybe bagi dia jam tangan. tp macam nk mintak gak lah jam tangan. hahahahhaha. mana aci kan aku takde jam baru.

turun kl, cari telekung. cehhhh macam kt melaka takde jual telekung kan.

ingat nk bagi dia kain pelekat. lepas tu nk hantar sulam. kitaorang sembanglah pasal kain pelekat ni.

''nk beli kt mana eh kain pelekat u?''
''ntah...'' * jawapan dia memang selalu ntah.
''haaaa, beli kt mydin lah!!''
''eh, apa barang beli kt mydin''
hhahahahahhahahah. ha, bila aku tanya jawab ntah, tp bila aku cakap mydin, terus je jawab apa barang kan. adoilah. tergelak aku masa tu.

nampaknya kena lah g kl. wisma yakin tu banyak kain pelekat kan.

adoilahhhh. cam gedik kot beli barang barang tu sampai ke kl nun.....

2 comments:

meowwmania said...

apa brg beli kat kl mak etty g beli kat bandung nunn...cantik cantik woo :D

e.t.t.y said...

huhaiiii....lagi nk save budget, ada ke suruh pergi bandung. ke, aunty mm nk sponsor tiket ni?? ferry pun jadilah. hahaha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails