:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, December 29, 2010

mc 2 hari. jeles???

hello hello



ada kt rumah sekarang. dapat mc 2 hari. terbaik lah. tau td mintak cuti sampai jumaat. tapi tak boleh, jumaat ni ada makan makan.

ye uols, sekarang gua asyik nk makan je.....

hari hari makan nasi lemak. tengahari perut dah santak makan nasi lemak, tak keluar lunch. malam lapar, makan nasi lagi.

sebab azam tahun baru, gua nk puasa. ada masa 5 bulan kan??? gua nk diet.

hahaha


tadi dpat sms dari najib, dia kata kemungkinan jari dia patah. sebab terseliuh main valley ball semalam. gua tengah sentap dengan dia ni, g induksi tak bagitau. sampai sana baru bagitau. alasan dia, dia dah bagitau. ahhh tipu. gua mana pernah lupa beb. lagi lagi hal penting. gua ingat, dia tak pernah bagitau gua pun pasal induksi.

mau gua tak sentap beb.

ntah ntah bagitau kt pompuan mana lah kan...

ye, kegemaran gua suka touching touching ni....

gua tunggu dia pujuk baru tak nak touching......


hahahhahahha.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails