:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, December 31, 2010

365 mell dengan kami.

hello hello

aku sebenarnya nk sangat cerita kan pasal mell, mula mula adopt mell. tp aku malas kot nk menulis....

apa kata korang baca sendiri kt sini.

aku khaskan untuk open balik blog lama ni untuk korang....

blog kt sana lagi happening sebab banyak masa aku menaip kt sana compared dengan kt sini...

apa apa pun, bacalah sebelum anda dibacakan.



to mell,

selamat setahun dengan mummy. mummy love u.....

2 comments:

meowwmania said...

aunty meow pon cayang mell ;)

e.t.t.y said...

oh ye...terima kasih aunty...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails