:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, December 22, 2010

cat nip lah konon.

hello hello

hari tu balik kerja, konon konon betullah yg aku kutip tu rumput galak kucing. ala konon konon cat nip lah. confident ni bawak balik rumah.

kucing kucing kt rumah ni biasalah, dah jarang nampak rumput, jakun semacam.

adik lagilah, siap tertidur sambil tengah main main tu. yg lain, mula mula je excited. dah lama tu, biasa je. buat tak tahu.

nanti aku letak gambar adik tidur dengan rumput tu.



(sekali salah lah....bukan rumput tu....hahahahahhahahaha...gelak gelak gelak)



semalam mak tanya, apa nama rumput yg ko kata galak galak kucing tu?

aku jawab, rumput galak tu lah.

lepas tu mak kata tak payah rumput galak, bagi pucuk ubi pun boleh jadi galak.

(sebab malam td, mak rebus pucuk ubi)


iye korang, menggeletis kemain budak budak ni main dengan pucuk ubi.

ate, dah namanya jarang jumpa rumput, jakun lah kejap.

seperti biasa, adik paling excited.

sampai lunyai dikerjakan.


balik kerja td, aku fikir...bagus...jimat duit tak payah beli cat nip bagai. bagi jelah segala jenis rumput, rumput tu lah cat nip bagi mell, adik, ahboy. kan...

bagus lah uols ni...suka jimatkan duit mummy tau...i love u lah anak anak...!!

1 comment:

meowwmania said...

hehe...boley gitu =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails