:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, September 27, 2011

bomoh sesaje

hello hello

teringat ingat sampai sekarang apa yg aku gosipkan dengan kawan aku pasal bisnes dia kt facebook. alahai, bisnes kt facebook pun ada orang bomoh bomohkan ye. tak terfikir pulak aku. rupanya kawan aku tu kata memang ada sebab dia baru je tengok wanita hari ini, pasal sihir di alam maya. gitulah sikit contoh tajuk WHI tu. alahai.....donia donia.

lainlah kalau mak aku dulu kan, ada gerai bagai. so benda tu nampak real kan. ada fizikalnya. ni internet kot.

kira bomoh sekarang dah advance lah eh....

apalah yg nak mendengki sangat bisnes bisnes ni. tengok rezeki lah kan. kau buat kek sedap & murah, mestilah org suka. kalau kek tu tak sedap lepas tu mahal berapi, memanglah customer lari. customer pun pandai memilih kot.

serius tak faham kenapa ada perasaan dengki nk mampus ni. agak agak customer lari, carilah alternatif lain kan nk tarik hati pelanggan balik. tak payah guna bomoh kot.

hak customer nk compare kan harga product tu. kalau customer bgtau kita kuih dia sedap tapi murah sikit, ko terangkanlah yg ko guna bahan bahan yg berkualiti sikit ke, import ke...bla bla bla....lepas tu tarik pelanggan dengan cara bg free gift ke apa kan. aloyai.

rasa tak bersalah ke tutup periuk nasi orang dengan cara main bomoh???

gila lah.....

ayu, bersabarlah ye. Allah tu maha adil. sekejap je dia turunkan balasan tu pada orang yg mendengki tu kan. sedangkan orang yg bermulut jahat pun Allah tarik nikmat tu sikit sikit, ini kan pulak orang yg bersahabat dengan syaitan nk jatuhkan orang lain. sabar ye ayu. rezeki tak ke mana. yg penting, rezeki yg kita hadap untuk anak kita ni halal. tengah tengah pregnant ni lagi banyak cubaan. aku tau ko baca blog aku ni. so aku nak ko sabar je. jangan ikutkan sangat perasaan sedih ko tu. aku pun sedih dengar ko cakap camtu. sementara takde bisnes ni, banyakkan solat, baca al quran. ko tengah peknen kan. jaga perilaku, percakapan supaya ko pun tak dpt dosa macam mana si malaun tu buat. lepas ni kita jangan gosip lagi nanti banyak dosa. haha. sayang ko!!!

1 comment:

Hunny Kitty said...

dalam dunia moden ni fikiran org makin mundur..tah ape nak jadik tah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails