:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, October 17, 2010

video: cintaku sampai ke ethiopia.

hello hello





Kalau kau benar sayang padaku
Dan kalau kau benar cinta
Ucapkanlah janji setiamu
Kalau kau benar sungguh mau
semua milikku untukmu
jiwa dan ragaku semuanya milikmu

Bukanlah emas permata
(intan berlian?) Juga bukan gemerlap dunia
(bintang-bintang?) Bulan madu aku pun tak minta
Asalkan kita dapat berdua aku pun bahagia
Kemana pun kau pergi, ku kan ikut kamu walau ke hujung dunia

Jangankan gunung Fujiyama, puncak Himalaya kuikut kamu
Jangankan ke Kamboja, ke Eutophia kuikut kamu
Kalau memang kamu cinta aku, ke kutub utara aku ikut kamu

Jangan.. jangan.. janganlah kau ragu-ragu sayang
Jangan.. jangan.. janganlah ragukan cintaku
Jangan.. jangan.. janganlah bimbang dan ragu sayang
Sungguh mati aku cinta kepadamu


dulu kecik kecik, mak aku ada satu kaset lagu indon ni tau. pergi mana mana mesti bawak. kalau balik rumah opah, pasang lah lagu tu kan. sampai mak andak aku cakap ''suka etty lagu ni eh?''
what???????????
tak suka pun, tp kalau dah dengar hari hari, aku hafal lah. mak aku yg suka, aku pun terjebak.

satu hari dalam bas, aku terdengar lagu ni. terus macam teringat sesuatu.

my childhood!!

oooh rindu betul. berbelas tahun kot tak dengar lagu ni. baru tahun ni, aku dengar balik.

jom suka lagu ni sama sama. aku dok ulang sampai muak....hehe.



aku cakap: jangan nk kutuk aku jiwang karat eh lately ni. hahahahah. darah manis katakan. dush dush dush. gelimat mat mat mat gelimat....

1 comment:

meowwmania said...

sedap gak ekk lagu nih hihih...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails