:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, January 14, 2011

black widow.

hello hello

kita update pasal kucing pulak. asyik kawin je. kucing kucing pun kecik hati...hehe

kucing ni, kucing kt office. pernah rasanya blog kan pasal dia dulu. cuma malas nk tengok entry mana. hehe.


ni mak kucing.

muka dia comel gila kn....

tengok lah....muka manis. haha.

muka dia bulat, mata dia kuning.

alorrrr lorrrr lorrrr....shooooo shuwittt.....


kekurangan aku, aku tak boleh bawak balik kucing kucing ni. jadinya, caranya satu je. aku bagi makan. tu je cara nk ubatkan hati lara tak boleh bawak balik rumah!

bila dah bagi makan hari hari, dia kenal ng aku dah. siap tunggu depan pintu office. hehe.

dari bujang, ke bunting, terus beranak...aku lah mak dia.
* bukan aku yg bunting!!!!!


ni masa miau ni bunting lagi.
* ketika entry ni ditaip, dia dah beranak, tp tak tau mana anak anak dia.


urm, hari apa ye...rabu tak silap aku..sampai office je, aku tak nampak dia. gila ah resah hati ni...yelah...takut kena buang sekali dengan kittens ke...ishhh risau ni.

sampai semua kawan kawan aku perasan, mana anak ko?? hihi.

tapi at last...member aku bagitau...ty, dia dah sampai...

apa lagi, terus pecut turun bawah bagi makan!!!

alorrrr lorrrrr lorrrrrrr......


aku memang sayang kt dia, walaupun dia bukan hak mutlak aku....!!!

miau, doakan kita semua murah rezeki ye.......

1 comment:

meowwmania said...

murah rezeki mak etty amin...

sedih bila jmpa stray cat tp tak boleh bwk balik kan...tp bila dpt bg makan tu lega la skit rasa ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails