:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, January 2, 2011

OP review - RizalIsmail Photography.

hello hello


meh...mari tuan puan, dengar ini cerita......

saya....eh...apsal tiba tiba saya pulak ni....theeee...

aku nk share satu OP yang mungkin korang boleh try contact, tanya quotation, then kalau meets your budget, boleh hire mereka.....

namanya ialah.....auuuwwwwww....eh, ni bukan bunyi serigala, ni bunyi orang miang. hahaha.



en. rizalismail photography [facebook] [blog]



jenguk jenguk blog dia, tengok gambar yg best tu....

kalau korang suka jenis gambar yg malap malap, kabur kabur, suram suram romantik boleh lah kenen kan en rizal ni....
* gambar credited to en. rizal's blog.


ehem...bff gedik medik [asmida] hired dia bebeh....saja je ambil calendar june kan. nasib posing sopan bulan june. hahahahahha. tettttt...

credited to asmida jugak sebab sebab fomfuan ni lah aku pun terjebak dengan en. rizal.
tetapi....tiada jodoh antara ku dengan en. rizal lorrrr....=( =(


so...apa lagi....rizalismail, highly recommended babehhhh.....ada special gift 2011, ada best package dan sangat senang berurusan.



apa lagi...pada yg tercari cari OP tu...cepet cepetan....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails