:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, May 10, 2011

birthday of me....26!!!

hello hello

[nk jugak letak entry ni pada tarikh 10 mei 2011. hihi]

dah 26 tahun ye aku ni???? cepat nya masa berlalu....baru rasa diri baru lahir semalam. kakakaakka....

paling best tahun ni sebab ada celebration. biarpun simple, tp penuh bermakna sebab sambut dengan orang orang yg aku sayang maksimum!

ada mak, wanie, waksal, wakbok, jaja, harith dan.....................najib the organizer. cettt buat suprise ye???? sabar je lah.

malam tu, memang plan nk ke rumah waksal. nk ambil copy surat beranak. sebab nk hantar borang mintak kerja kt n9. pastu najib beria suruh mak, wanie ikut sekali pergi tengkera. dia kata lagi ramai lagi best. aku macam??????????????? apahal dia ni....

dia cakap nk beli kek. aku fikir kedai kek celah mana yg bukak??? najib kata bisa diatur...adakah org secret recipe tu kawan ko????? haha nk secret recipe je kan...

pastu dah kt rumah waksal, dia suruh adik aku ambil benda kt belakang kereta.

dan taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!


aish, kalau tak fikirkan malu, aku dah lompat lompat kegembiraan dah....

last sambut birthday ada kek bagai.............masa kecik kecik kot. celebrate sama sama najib, tiap tiap tahun.. tp yg ada kek bagai, org yg makan kek pun ramai, adalah beberapa tahun yg lepas. arwah abah sangat rajin nk organize majlis ni semua....

pastu macam malu kottttttttttttttt....auw siap tunangku.....malu aku depan semua orang!!!!


kek sangat sedap....thanks sayang....moist choc cake, layer with cheese, pastu atas tu ada lagi choc melt...ahhhhhhhhhhhhhhhhh....nk lagi yang...pehlis....


muka sayang nk potong kek....


disebabkan family aku dah faham perangai aku, so dorang pun layankan je, tunggu sampai aku puas bergambar. haha...agak lama nk tunggu aku serve kek tu...

kejap kejap eh cepatlah tangkap gambar sama...kejap kejap buang flash tu, tak mau flash.

najib je malu malu nk enterframe.....

btw, sambutan ini adalah pada 9 may jam 10 pm. belum masuk 10 may...in advance lah kiranya.....

apa apa pun, terima kasih najib untuk celebration ini....

terima kasih emak....untuk 26 tahun ini....

terima kasih adik beradik....

terima kasih waksal & wakbok.....kerana sedikit sebanyak menolong aku untuk majlis pernikahan nanti....

terima kasih sepupu sepupu....untuk sokongan dan nasihat.

terima kasih pakcik2 & makcik2.....untuk bantuan dan sokongan yg tak berbelah bahagi...rasa bahagia bila dapat pakcik & makcik yg sangat baik hati dan betul betul anggap aku sebagai anak kandung bukan sekadar anak saudara....

terima kasih pada kawan kawan yg wish birthday...kawan kawan sekolah, uitm, blogger, fb...


happy birthday to me....
semoga panjang umurku...semoga murah rezeki ku....
semoga apa yg aku hajati akan dikurniakan...
semoga aku dapat berbakti lagi pada ibuku dan adik adik ku....
semoga jodoh kami panjang hingga syurga....
semoga majlis nanti berjalan lancar.....

insyaAllah.......

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails