:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, May 17, 2011

pre wedd - bunting shoot

hello hello

hari apa ntah, kami ke office op. buat shoot untuk bunting. takde pun pre wedd bagai. instead of letak gambar yg typical bunting tu, aku bg idea lain.

nasib baik op baik hati layankan je. beria kot. nk pakai baju sama sama. padahal kalau bunting, gambar biasa tu je kan.

najib nk prop basikal, op layankan jugak. nk suruh aku amik cincin dalam beg, layankan jugak. aku nk tukar skirt, bolos saja dinding itu....eh??? silap tagline.

aku yg ehem korang faham faham jelah bila depan camera.....boleh pulak malu malu kan. whadahel betul...hilang sifat semulajadi...hipokrit sekejap.

semoga gambar bunting nanti cantik.....vogidabas...meletopppppppppppppssss!!

najib kecik hati pose yg dia nak tu, tak berjaya sebab kang aku sentap. haha....tak koser aku nak buat camtu yang oiiiiiiiiiiii............

omg lagi.........17 hari..................!!!!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

meowwmania said...

awat tak soh abe nek beskal tu then mak etty boncing ;)

~SESEMUT~ said...

ya allahhhh.. akak sesemut ko ni memang slow kot today... baca bunting as bunting(malay).. dok pikir idea apa laaa cek kak ni pakai...

Isabella Iman Iskandar said...

gambar dah cantik..tapi bila pakai baju caler hitam nampak suram sikit.

Isabella Iman Iskandar said...

gambar dah cantik..tapi bila pakai baju caler hitam nampak suram sikit.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails