:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, May 8, 2011

thaqif & nysa yg mak etty sayang.

hello hello


balik kampung minggu lepas, berpeluang lah jumpa budak 2 orang ni. seronok lah mak etty kan. nk jumpa kt kl, entah bila. sebab ingat, sebelum kahwin ni memang nk jumpa


geram tau ng nysa tu. sombong! mak etty umpan dengan lolipop, baru nk datang. tp pandai, dah amik, terus lari jauh jauh...

btw, lolipop tu datang dari majlis eena. nk review majlis tu, nantilah. aku langsung tak tangkap gambar sebab hal yg satu tu....mood ke laut.

nysa ni bijak tau budaknya. dia suka ikut apa yg abang dia buat, orang sekeliling dia buat. comel sangat....


abang seperti biasalah. nk ajak main je...penat mak etty melayan. main kejar kejar sekali ng nysa...


dah petang sikit, main basikal kt luar. hujan masa ni, tp suka pulak thaqif ngan nysa main hujan. risau je demam kan...

oh yea, thaqif dah masuk frasa bertanya apa tu, apa ini. jenuh nk melayan. thaqif ada jumpa satu buku. pasal sampah ke apa. dalam buku tu banyak gambar lori kontena, lori sampah. thaqif tanya ni lori apa mak etty. haha mak etty main hentam jawab. mana lah mak etty tau thaqif oiii...

tapi ada satu ni, lawak. thaqif cakap ni lori siput. aku macam, haaaa biar betul budak ni. mana dia tau. adakah sebab rupa macam siput. ala lori simen yg pusing pusing tu. masa tu tengah on call ng najib. aku siap cakap eh mana thaqif tau ni lori siput. najib cakap eh memang nama dia lori siput lah! ahaha. maknanya aku lah yg tak tau!!!!!!!!!!!!! mesti ibu dia dah bgtau kot nama lori tu lori siput. sorrylah thaqif, mak etty tak tau lah. kalau tanya pasal barbie, mak etty tau lah. ngeh ngeh ngeh.


malam tu balik parit 5 ng wak semua. sedih jeee....

ada bincang sikit pasal majlis nikah. so wak timah, kak ijan ada. masa tu sempat lah main kereta dengan thaqif. pastu dorang balik.

masa nk balik tu, berkali lah kak ijan bgtau thaqif, ''mak etty tak ikut kita tau, nanti jangan tanya tanya'' alahai, sedih dah masa tu..................!!!

masa thaqif nk balik tu, dia pun tanya ''mak etty????''...mak etty tak ikut thaqif lah...


lepas ni, kita jumpa majlis nikah mak etty ye.......lepas tu, mak etty tetap akan sayang thaqif dan nysa selalu....walaupun mak etty ada anak sendiri.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails