:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, May 19, 2011

doa untuk abah.....

hello hello


hari ni birthday arwah abah......19 mei...

al fatihah dan semoga roh abah tenang dan ditempatkan di golongan golongan yang beriman.

makin nk dekat harinya, makin aku merinduinya abah.

lagi lagi bila buat kad kahwin hari tu...aku letak kt bawah nama mak aku...balu allahyarham.....sedih.

mungkin sebelum ni kerana dah terlalu lama ditinggalkan, aku tak sedih sangat. tp, lain rasanya bila dah nak kahwin ni....ya Allah....aku sangat rindukan abah...

siapa yg tak ingin diwalikan + dinikahkan bapa sendiri kan. tp....kalaulah masa boleh diputar....aku redha. dan aku bersyukur wali aku nanti adik beradik abah juga.

abah, andai kau masih di sini, aku lah anak paling gembira.

abah, andai kau masih di sini, aku percaya, kau lah insan paling gembira menguruskan hal hal perkahwinanku.....

selamat hari lahir abah....etty doakan abah sentiasa dirahmati oleh Allah swt. diluaskan kuburmu, ditenangkan rohnya....doa etty sentiasa ada untuk abah....


sayang abah sampai bila bila.....selagi aku berbintikan namamu......


al-fatihah....


aku cakap1: bride to be, bersabarlah dengan karenah bapamu dalam hari hari genting ni. itulah nikmat adanya bapa. korang patut bersyukur masih ada bapa yg sudi uruskan semuanya.....hargailah mereka selagi mereka masih ada disisi kita......

1 comment:

meowwmania said...

semoga arwah abah etty ditempatkan di kalangan org-org yang beriman, amin...

al-Fatihah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails