:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, June 23, 2011

cerita mell, adik ahboy pulak.

hello hello

asyik cerita pasal kawin je. kasi can kt budak berbulu tu pulak bercerita. yeza.

sejak kahwin ni, boleh kata hari hari aku vacum rumah. najib sebenarnya ada alergic pada bulu kucing. so yg mana mampu aku buat, aku buatlah. kalau ada bulu jatuh tanpa disedari, tu bukan kudrat aku......

actually, bilik aku pun diharamkan dorang masuk. dah tutup 24jam. maka, macam kesian jugak lah kurang playground nk main. selalu lari lari, masuk bilik aku, menyorok bawah katil. nk buat camne kan, bapak tiri korang alergic.....mak redha je nak.....

ntahlah, najib bukan tak suka kucing, tp disebabkan dia alergic maka tu yg membuatkan dia tak mesra dengan kucing. alergic bukan bersin bersin macam orang lain, tp badan gatal gatal. sian jugak kt suami aku ni......

tp aku cuba sedaya upaya lah elakkan bulu kucing dalam bilik dan rumah. agak agak dia nk datang tu, aku dah kemas rumah bagai.....

okay lets move to cat pulak.

hahahhahahaha kelakar okay. dorang takut takut lagi dengan najib. bila ada kt hall tu, asyik menjeling kt najib jeeeeeeeee....najib pun ''apa pandang pandang???''

ntah apa agaknya yg dorang fikirkan kan......

adik jangan cakap, gedik kemain....nk bergesel jee lah.

pastu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dorang makin manja ng aku....alahai....lemah tengoknya....lagi lagi mell...kemain.
dulu sombong sangat, ni pantang tengok muka aku, nk melekat je...

cerita pasal aku cuti lama hari tu. seminggu gak kan tak jumpa dorang. nangis aku rindukan dorang....sob sob sob...tp nangis bawah bantal tak kasi suami pandang...nanti kena kutuk.

balik je ahad lepas, ya Allah.................masing masing macam rimau nk terkam aku. tp terkam versi manja lah......aaaaaaa rindu kt dorang!!

mak cerita, selama aku takde kt rumah, dorang makan pun kurang. dalam bowl, ada je tinggal banyak makanan. selalu licin je kan. lepas tu, mell ng kaboy asyik bising je. adik jangan citelah, dia tu memang bisu seribu bahasa. ada masa je dia berbunyi. aaa sedih bila bayangkan.

hari ahad petang tu, ada lagi ikan kembung dalam fridge, aku rebus kasi makan dorang. licin! senyap terus. nantilah ye sayang mak, kalau mak rajin pergi pasar, mak belikan ikan banyak banyak, semua makan ikan rebus hari hari.....

lepas je tu, mell pun manja nk melekat dengan aku.

pasal bilik pulak, pantang bukak pintu nk terjah je. pastu aku bagilah jugak masuk sekejap kan. tp tak jejak tilam. hidung masing masing....hahahahahahha tergelak je bila ingat rupa hidung tu. kembang kempis hidu bau apa ntah. agaknya dorang terbau bau asing iaitu bau najib. yelah, tak pernah kan lelaki masuk bilik tu. alahai...cute je tau....

tp macam sedih sebab masa untuk dorang dah berkurang. sorrylah sayang....nanti mak adjust balik time untuk kita semua....

walaupun dah kawin, aku cuba untuk berlaku adil....aku ada tanggungjawab pada suami dan mell, adik, ahboy adalah tanggungjawab aku juga...semoga suami aku faham......

1 comment:

meowwmania said...

yelah mak etty jgn sampai dorang terasa hati taw, kesian kat anak-anak angkat kite tu ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails