:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, June 1, 2011

rabu dah....rabu tanpa kata.

hello hello

urm...what more to say. hari ni dah rabu. masih kerja. esok start cuti.

takde istilah kena kuarantin 40 hari untuk kami.

lagi nk dekat hari, lagi kerap berjumpa. uruskan itu ini. beli itu ini...almaklumlah indie-bridegroom. hehe.

semalam jumpa lepas najib berurusan dengan imam. tanya hint soalan soalan maut nanti. lepas tu pergi tesco. cari macam macam. hey, tengok tu, sempat lagi kan nk shopping macam macam....

* masa shopping, najib dah start panggil aku orang rumah....cessss....

since coklat hantaran ada orang sponsor...^siapa makan cake blueberry secret recipe, dia yg rasa kesedapannya...haha^....baik punya perumpamaan....

so aku tak fikir pun pasal coklat langsung. tp semalam baru terhegeh hegeh nk buat back up ke, kasi lagi cantik ke. pastu berebut dengan najib nk coklat apa. apa yg aku amik, dia amik. so means, coklat kitaorang sama! tak best langsung.....!!
najib pun tak bgtau awal nk coklat oldschool yg bentuk syiling rm1 tu. kalau tak boleh aku bawak g cowboy.

semalam pun dah kena bebel lambat sediakan gambar nk letak kt borang nikah. tangkap gambar last minute. siap kena gelak je ng kedai gambar tu. nasib baik cantik.

dah hantar kt rumah wak, boleh pulak aku terjatuh kt gate. woi, sapa kata jatuh depan bakal suami tak malu???? MALU OKAY!!! berganda malu dia sebab lelaki tu lah bakal suami kita. mesti dia ingat aku ni cuai. haha memang pun.....!

MALUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


lepas tu, berukband celcom aku tiba tiba tak boleh connect. harap maklum! macam apa je kan......!

1 comment:

Hunny Kitty said...

darah manisss jalan leklok....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails