:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, June 24, 2011

nikah 3 jun 2011 :: saya merindui waktu & tika ini...

hello hello


susunan adalah secara *sukati aku lah nk susun macam mana*

------------------

ahhhhh rindu gila time ni....part paling ditunggu oleh semua perantin perantin cantekkk macam saya. hahaha....gila berdebor masa ni.....dah tak boleh nk fikir apa lagi dah. fikir, aku nk nikah cepat. sila jangan buat aku nervous lagi. sekian!

dari camera wardiah - rasanya baru SAH kot....



dari camera nurul the lovely cousin - selesai semuanya. najib pun dah balik. both groom & bride tak sempat makan. memang macam tu kan???




camera siapa ni??? angkat tangan cepat....
terima kasih mak sebab bersusah payah membantu menjayakan majlis ni......
ah tangan seperti ada gam gajah....tau lah dah halalan toyiban....


camera kawan najib @ wardiah.
sarung cincin. nampak tak aku pakai jam. semua marah sebab jam tu buruk, so nampak tak sesuai. tp peduli apa lah aku kan......haha.


camera kawan najib - cium dahi. hahahahahah. macam lah orang tak tau kan siap nk explain....
nampak tak bunga gantung gantung tu....? mak yg tolong gantung dibantu oleh dayang dayang cantiksss tau. thanks semua.....
nampak tak veil yg ada 3d flower tu??? aku dapat rasakan bahawa op aku tak amik gambar details semua....sob sob sob.....


camera nurul the lovely cousin - sebelum rombongan pengantin lelaki sampai. kami posing dulu......
semua bantal kecik ada 8 biji. biru dan pink.


camera siapa tah - the i do.....!


camera isyam the bro in law - peluk selagi dapat peluk. haha.


omg rasa nk menangis waktu ni.....rasa macam tak percaya disaksikan semua ahli keluarga, aku telah dinikahkan dengan jejaka pujaan hati......
=)


camera siapa ntah - tergelak sebab tok imam suruh buat dialog serah menyerah mas kawin tu. malu nk cakap kuat kuat.



sekali lagi gua blur camera siapa - pengapit of the night, yaya the bff!!! love u ya!
aku duduk depan mother in law. mak aku duduk sebelah mother in law. yg ramai tu, semua rombongan dari groom's side. ramai owh. tp buat tak pandang je sebab nervous kan. kemain gedik nk kawin ko kan.......


camera cheyah - tp yaya yg captured. konon konon macam nk jadi op. tp bagus jugak sebab kreativiti tu dah ada. okay yaya, aku sokong ko!!! hidup yaya!!!
nampak tak roses tu???? aaaaa ada drama nora elena sikit.
aku beli 5 kuntum je untuk bunga tangan reception. sekali cheyah gunakan untuk sirih junjung yg tak berapa nk junjung kasih daulat tuanku. *kaduk naik junjung ada.
padahal aku dah beli daisy kuning. hantaran kuning kan...hantaran diraja katakan....
aku pun lupa nk pesan sebab sibuk sangat kan.........
tu je drama swasta minggu ini....
* cheyah jangan sentap okay.....kakakakakakakakakakaka.....

nampak kipas cantik tu?????? ah aku lupa beli kt blog mana. rm8 je satu. aku beli 2 pcs dan guna for both nikah and reception.


apa yg lebih menggembirakan adalah adanya keluarga pada hari tersebut. pakcik makcik aku dari perak datang.
sokongan, bantuan dari mak, adik beradik, makcik pakcik, sepupu sepupu.....ah sangat aku hargai.
biarlah apa pun orang yg buat pada kita, yg penting mereka ada pada hari bersejarah aku ni............................sama sama bekerjasama. jasa mereka Allah je boleh balas...

to mak, terima kasih siapkan pelamin dengan sempurna walaupun pada mulanya aku menentang idea tu. moral of the story, jangan membantah idea mak...kelak memakan diri. kakakakakakak......

to adik adik, terima kasih kerana sama sama stress dan penat kehulu kehilir amik pinggan...

to cheyah, terima kasih siapkan hantaran tema kita modern chic tu. haha. biarpun hantaran belah lelaki lagi besar dan dabak, hantaran kita kan lagi hot chic. kakakakakakakakakka.....

to lovely cousins..................terima kasih! aku sayang semua....!

to lovely waks...........................terima kasih juga.........insyaAllah, hujung nyawa kalian aku ingat budi tu....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails