:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, May 11, 2012

33 minggu



assalamualaikum,

anak mama dah 33 minggu dah dia....syukur mama Allah masih beri kesempatan pada mama untuk bernafas pada udaraNya genap 27 tahun.  tapi tahun ni, lagi bermakna sebab kita berkongsi nafas yg sama nak.  betapa mama bersyukur....betapa mama tak sabar nk menatap wajah anak mama ni.  ikut rupa siapalah baby ni.  ikut muka mama ke, ayah?  [mama kena pasrah, papa nk bahasakan dirinya ayah.  mama tak kuasa nk pujuk lagi.  haha]

mama tak kisah pun ikut rupa siapa antara mama atau ayah.  tp semoga anak mama ni ikut perangai ayah [perangai yg baik lah ye].  ayah rajin solat [eh solat tu kan wajib, rajin kenapa kan...lainlah kalau mama cakap rajin buat solat sunat.  hehe].  rajin tolong atuk kemas rumah.  rajin tolong mama masak.  ayah sayang & hormat sangat pada atuk.  ayah kadang kadang romantik [romantik bila dah kahwin je tau!!] ah banyak lagi lah sifat sifat ayah yg baik.

kalau ikut perangai mama pun takpe.  mama pun rajin [sangat]...suka memasak [sangat]...suka mengemas rumah [sangat]....haaa tengok tu...sangat tu maksudnya terlebih lebih baik lah kan.  kui kui kui...

yang penting, jadilah anak yg soleh.   anak yg mendirikan solat, anak yg mendengar kata, anak yg menghormati kami sebagai ibu bapa, hormat orang tua.  tu yg paling penting....

sama sama kita berjuang bulan depan ye anak......




3 comments:

Lara is Veelara said...

hehe.comel bl ade pkataan (sangat) ..insyaAllah baby akan ikut y positif pd mama n ayah nya.....

Syima Syaz said...

etty....happy belated b'day etty...sorry lambat wish sb byk benda telah terjadi lately...hehehe

e.t.t.y said...

Lara is Veelara - hehe insyaAllah...amin...

syima - what happeng?? [slang terengganu]. btw terima kasih...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails