:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, November 7, 2010

cari mua, op...pening.

hello hello

peningnya nk cari photographer, make up, butik andaman.

nk cari yg harga okay, tak mahal sangat, tak murah sangat.

yg penting cantik.....................!!!

tapi semua tak kenan. camne???

adesssss...bila dah jumpa yg best, tarikh aku tu dah sold out....arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......

kenapa melaka takde op yg bagus bagus?? harus ke aku import luar dari melaka semua tu??

eena, suggest kan kt aku salima utk mua. tak semua dia make up cantik. tp hari tu tengok blogger nawal kot, cantik gak. then cekidaut blog salima, omg 11june dah sold out gak. tak ke tekanan namanya tu....

rasanya, kena cepat cepat jumpa sanee bridal. kena buat appointment dan tengok apa yg dia boleh offer kt kami. then, once okay, terus book date. arghhh date tu ramai suka. camno??
sanee bridal, one the bridal boutique yg best kt melaka. yg boleh kasi harga menarik, dan boleh buat baju baru dengan harga menarik juga. eh, tu dengar dengar je, tak tau betul ke tak.
yelah kot, si sharina amik package dengan sanee bridal tu, siap dengan baju baru, tak silap aku, harganya rm1.5k je kot.

sanee bridal ni, kalau lah masuk aku hire dorang, dah 3 orang dah pakai service dorang. cheyah, jaja and insyaAllah, aku. tu yg aku nk tengok dulu tu. ehem, hari tu dah kenen kenen kt wife abg sanee tu. ada can tak rasanya?

yes. aku nk baju baru. tu pun kalau takde baju yg cantik. kalau ada, rembat je lah kan. tak payah buat baju baru kan. tp kalau boleh buat baju dengan harga yg menarik, tertarik, apa salahnya.

takde specific design pun utk baju pengantin. warna putih, cantik, tak seksi tp menarik..suda.

okay okay, kena suruh najib dtg melaka terjah sanee bridal ni. takut fully booked pulak nanti. kang aku nangessss....

op pulak. adoyai...lagi lah. aku rasa, email aku dah penuh quotation utk op je. daripada semahal mahal hinggalah ke semurah murah. semua aku hantar. bila ada blog, aku tengok. kalau outcome tak seperti yg aku nak, hmmmmm...fahamfaham sendiri.

hari tu, hantar quotation kt candidsyndrome. sekali pr dorang call aku pulak. bagitau yg dorang tengah buat promotion 30%. harga boleh lah tahan. tp bila bagitau najib, awal awal dah reject. haha.

then, lepas tu pr dari faizghazali pulak called. pun sama. bolehlah tahan....

tapi, pilihan utama aku tetap abg rudy. pun sama, aku customer ke3 kalau aku hire dia. asyik ketiga je kan. lepas tengok gambar kak zaimah, eton lah yg buat aku jatuh cinta dengan product rudy azwan ni. dia ni pun hot gak...silap silap slot date tu dah booking. menangis..

eh rumah kebaya punya promotion untuk staf gomen, ada lagi ke tak eh? cam menarik gak...aku suka baju glamsss glamssss ni...


aku senang je, sewa je baju pengantin. tak payah susah susah nk buat sendiri. sebab aku mengaku, badan aku cepat naik. aku ada firasat ke 10 menyatakan aku bakal gemuk lepas kahwin. hahahahahhahaha. so baik tak payah.
baju nikah boleh. tu pun buat baju kurung je kot. takpun kurung moden. tak pun jubah. ahhh banyak sangat pilihan.

okay...marilah tido. tinggalkan sekejap tekanan mencari yg terbaik....

goodnite....

2 comments:

bylindakitchen said...

hhehe..
mestie pening kepala pk kan etty.
tape..slow2..insyaallah akan dapat apa yang dihajati tue.

e.t.t.y said...

a'ah lah lin. pening gila. tension......dah tercacak dah anak anak rambut...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails