:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, November 14, 2010

my new nephew in the house.....!

hello hello

dob - 13nov 2010 [sat]
time - 755 pm
pob - hospital kuala lumpur
gender - boy
baby to - cheyah & abg syam
grandson to - waksal & wakbok


mak etty nk perkenalkan...anak menakan mak etty yg baru je lahir. mak etty so happy!!!!!! kalau kawan kawan mak etty tau, mak etty hanya menumpang kasih sayang kakak dan abang dari sepupu sepupu mak etty. mak etty takde kakak atau abang. tu pasal mak etty claimed anak dorang, anak menakan mak etty.

seronok rasanya dikurniakan sepupu sepupu yg best gilak!!!!


welcome to the world baby..........

baby tau tak, dah lama kami tunggu baby...akhirnya, baby selamat ke pangkuan kami semua. alhamdulillah....terima kasih ya Allah kerana kau kurniakan anak ini kepada cheyah & abg syam, juga pada waksal & wakbok. hanya kau sahaja yg tau betapa aku menyayangi mereka.
bahagia mereka, bahagia juga aku.......

mak etty doakan, baby jadi anak yg soleh pada mama & abah baby ye. jangan nakal nakal. nanti dah besar, boleh jadi ustaz. hehe.

baby besar sket, nanti mak etty datang tengok baby ye. sebab mama baby kerek tak mau balik berpantang kt melaka. nk ikut style arwah onyang lain [embah lain] konon. wek...

okay baby. mak etty will love u just like mak etty love thaqif, nysa, fawwaz, husna, aqil qayyum, caca, ayong, adik n the rest........


muah!!!!!!!!!!! * eeee tak sabar nk kiss baby....



aku cakap: tunggu baby jaja pulak. bulan 3 tahun depan insyaAllah.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails