:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, November 14, 2010

cerita hachiko ni memang sedih wok.

hello hello


malam kelmarin, layan youtube. terima kasih youtube sebab berkelakuan baik malam tu.

agak kelambatan, tp tetap nk tengok juga. walaupun dah tau cerita ni sedih dan bakal mengundang airmata yg maha lebat, gatal nk tengok juga. tu lah...padah akibatnya. sian bantal aku....

hachiko - the dog story....


waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
dah tak boleh nk berkata apa dah. sedih je memanjang. air mata tak henti henti. macam frust bercinta pulak. hahahahah.

memang sedih ah cite ni....menyesal tengok. sebab teringat ingat kt hachiko tu.....sian dia.

bila tengah sedih, anak anak aku pulak dok kerumun keliling aku. sekor kanan, sekor kiri, sekor kt kaki. paduan tiga penjuru..

lagilah sedih pandang muka naif masing masing...

bila tambah sedih, aku terfikir, kalau aku takde nanti, siapa nk jaga dorang? siapa nk jaga makan minum, berak kencing dorang?
bila aku dah kahwin nanti, boleh ke bakal suami dan bakal keluarga mertua menerima mereka sebagai sebahagian dari keluarga mereka?
benda tu yang aku fikir. bila fikir yg tak best, mula lah aku menangis lagi.

* bersyukur lah korang dapat partner yg sukakan, gilakan kucing macam korang!


bestnya gambar ni. aku teringin. tp boleh ke? anak anak aku tu, bukannya berkaki empat, tp kaki cam berpuluh puluh. menggelupur je kang.

okay. siapa yg tak tengok lagi, nasihat aku jangan tengok!!!

nanti bantal korang menyumpah korang.

''oiii apa ni, habis lenjun badan aku!!!!!!!''


hahahhahahhahaha....


aku cakap1: tapi overall, cerita ni memang best. jalan cerita yg senang nk faham. takde subtitle, sound slow pun, aku faham jalan ceritanya. kalau tak faham, takkan aku menangis kan.....enjoice....

2 comments:

meowwmania said...

sbb tau citer ni sedih la tanak tgk :(

e.t.t.y said...

tulah...gatal nk tengok kan, sekali amik kau...berkodi kodi ayormata.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails