:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, April 5, 2012

sleepy

assalamualaikum..........


ngantuknya la hai harini. padahal malam tadi dah tidur terlalu awal. sebab sakit belakang, sakit pinggang. ngendeng-ngendeng belakang badan suami macam kucing [biasalah bila selalu berjauhan, manja lain macam sikit plus lagi 2 bulan, anak pulak ngendeng ngendeng dengan kita].

tapi pagi tadi bangun awal.  awal gila lah.  selalu nk dekat pukul 7 baru bangun.  tp harini, pukul 6 dah bangun sebab........................................................................................



jahitkan seluar suami.  adessss...pagi pagi supe'i jadi tukang jahit.  sambil sambil tu boleh pulak aku nyanyi lagu ''apek, jaga depan ada longkang, lompat lompat apek lompat''.  haha.  nyanyi dalam hati, sebab mata mengantuk gila.  suami pun weng weng iron baju.  aku buat lawak pun dia boo layan. 

tu lah, aku yg sakit belakang, dia pun tido sama jugak.  alasan dia baik:

''ni mell lah salah ni.  i gosok gosok badan dia, dia pun lentuk baik dengan i, terus i pun tido''

eh salahkan anak dara aku tu pulak kan.  kucing tu manja salah, tak manja pun salah.  sian mell.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails