:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, March 20, 2010

handsome boy of mine!

hello hello


ini budak kecik kan, asyiklah mengikut kakak nya sejak kakak mell balik hari tu. nk tidur pun dah tak boleh berenggang dah. ingat tak masa mell takde kt rumah, kan dia di bawah ketiak aku je. tp sejak mell balik, haram dah nk kt aku. pegang sikit, nk lari. dah tak boleh nk manja manja lagi dah. dia dok sibuk cari kakak mell nya tu.

bukan apa, aku nk rehatkan mell. takut bentan bila dia dok lari lari main dengan adiknya.

tp aku rasa, Allah kurniakan perasaan tak sakit pada haiwan lah. aku rasa mell langsung tak rasa sakit. kalau dia sakit, mesti dia melepet je kan. macam yg dia demam pas vaccine hari tu, kan dia dok diam je. tu tanda dia sakit. tp ni, serius, dia ceria sentiasa. tersenyum jeeeeee. ish tau tau je dia senyum kan.

kalau betul apa yg aku andaikan, aku betul betul bersyukur. bila dah jaga sekor dua kucing yg betul betul aku bagi perhatian, baru aku kenal perangai kucing ni camne.

dan si adik ni, apa yg kakak dia buat, dia akan ikut. kira mell tu mentor dia lah.

mell suka menggonggong apa apa sampah dari balkoni [orang atas mana ntah selamba buang sampah. yg mangsa rumah aku]
bila dah ada kakak, adik ikut perangai kakak. ko jangan terkejut lah bila tiba tiba ada plastik coklat yg tak pernah makan ada dalam rumah. tak lain tak bukan, kerja budak budak tu. bila amik, tau nk marah, nk berontak.
[tapi kan, comeeeeeel nya muka budak budak ni masa menggonggong benda benda tu semua, tp aku tak sempat lagi nk snap gambar dorang jadi ''anjing'' : )]


mell suka buru lipas. ah benda ni paling aku tak suka dan benci. aku kan benci gila kt lipas. dan dan tu jugak mell selalu bawak lipas masuk. dari mana lipas tu datang aku pun tak tau.
dan lepas nampak dia main main dengan lipas, aku akan self quarantine dari cium mell.
tapi sekarang, kemana tumpahnya susu kucing kalau tak dalam royal canin mereka!!!! si adik dah selamat ikut jejak langkah si kakak! sabar jelah aku!!!!!

macam macam!



hensemnya anak mummy ni....


close up sikit. ahhhh, tetap ganas macam selalu muka tu.

hahahaha, boleh menang tak kucing gangster sedunia????

suka main hide and seek dengan mell. bila kena gigit, jerit mintak tolong selamatkan dia. haha. so sweet!!!!

apa pandang pandang????? ada hutang ke?????



ahhh, aku tak tahu nk update apa berkenaan dengan perkahwinan.....jadinya, ini lah hasilnya. harap tak bosan membaca tentang anak anak aku.


aku cakap1: battery camera cepat kong!!!!

bubye pengantin~to~be - take care!

2 comments:

Juz Call Me Sharz said...

comel je muke die...rasa2 kene separate blog tuk kawen lain..hehe..yg pasti blog utk meow mesti selalu update... :p

missmeraa said...

alololo.
comelnye.
sama dgn kucing kite.
tp nama iman. jantan. hehe..

slalu bawa balik bekas aiskrim pop, bekas sumi, pastu main dlm rumah. yg bersepah dia je yg buat. tp bila stress, ada kucing, tenang je rasa kaann.. dan dia ada fav toys - elmo.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails