:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, March 18, 2010

mell is back!

hello hello

ahhhh lega gila bila mell depan mata. hilang rindu semua. lega bila dengar suara nyaring dia tu. terlepas semua beban di pundak. cecey.

okay, next entry, baru review kt mana aku hantar mell ye.

terima kasih pada yg doakan mell selamat. muah!!!!!





update : luka dah terbukak td. sebab ganas sangat main dengan si adik. terpaksa buat buat pandai jadi doktor. heh, bukan jahit balik lah. gila ke??? aku nk jahit kain sendiri pun tak lepas, lagi nk jahit kulit org, eh kulit kucing. silap silap, aku terjahit jari sendiri melekat kt badan mell. hahaha.
aku tampal plaster je.








haaaa ni bukan penderaan ye kawan kawan. ni sebab kesian pada kakak asyik kena buli je dengan adik. so adik terpaksa letak dalam cage. tp adik ni, bila dalam cage, suka sangat nk duduk dlm toilet.

hehe, takpe, mummy senang hati lah bila anak anak mummy wangi. kena mandilah jawabnya nanti si adik ni. kakak tak boleh mandi lagi. lagi seminggu 2 baru kakak boleh mandi

tp nasib baik lah anak senang nk mandi. cakar sikit, bunyi nyaring tu apalah sangat compare kan bila anak anak bersih dan wangi kan

bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails