:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, March 11, 2010

is it normal?

hello hello

llalalalaalalalllalala...hati berbunga riang setelah mata berbekas bengkak. ceh macam pantun.

erm nk tanya, korang selalu ke gaduh dengan couple korang ek? normal ke gaduh baik, nangis sedu sedan?

kenapa aku kerap sangat ek??

ke memang dah terang terang tunjuk yg ktorg takde jodoh? mean, takde sefahaman.

erm, tp kalau tak bergaduh, aku rindu suasana tu.

erm, kalini takde bouquet of roses datang padaku padahal aku mengharapkan tu sejak hari pertama melancarkan perang dunia. ish ish. tsk.

by kata tak suprise lah sebab u dah mintak.

ceh, kalau aku tak mintak dia nk kasi ke????

okay, mau mandi


aku cakap1: jangan ikut aku, mandi malam malam.


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails