:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, March 23, 2010

lelaki ini.

hello hello


si dia mungkin kadang kadang menjengkelkan.
si dia mungkin kadang kadang menyakitkan hati aku.
si dia mungkin kadang kadang bermulut puaka.
si dia mungkin sukar nk tunjukkan kasih sayang.
si dia mungkin sibuk lalu melupakan aku.
si dia mungkin terlupa yg aku ni kekasih dia.
si dia mungkin tak romantis macam orang lain.



TAPI.....


si dia juga yg baik hati.
si dia juga yg penyayang.
si dia juga yg mengambil berat.
si dia juga yg prihatin.
si dia romantis dalam caranya sendiri.
si dia yg selalu tunjukkan keadaan dirinya yang sebenar tanpa berpura pura.



aku sayang padanya.


terima kasih kerana faham keadaan aku wahai kekasih.


aku cakap1: sebagai manusia, aku sayang padamu * quote dari sunan

bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails