:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, March 18, 2010

si adik.

hello hello

mell admit since petang ahad tu. jadinya, si adik sangatlah bosan. masa mell on heat tu, adik pun jadi pasif tiba tiba. tidur je kerjanya. sekali tengok macam sakit.
tp bila mell takde, active. recharge energy kot. hehe.

sangat active lah pulak. bila aku ada kt rumah, mengajak main je. tak main, tidur. aku bukan taknak bermain ng dia, tp aku letih layan dia. haha. kalau tak layan, sunyi, stress pulak. kang merajuk. takpe, demi kasih sayang mummy, aku main kan je. layan selagi boleh kan.

adik makin kurus pulak skrg. tak tau kenapa. tp makan kuat. ubat cacing, dah bagi. nk bagi vitamin, mungkin budget akan datang. sekarang, budget tak mengizinkan. erm mungkin boleh pow mak sorang lagi kot. hhehe.

tp masa mell takde ni, adik jadi manja sikitlah dengan aku. agaknya, takde sapa nk melayan dia main, aku jelah tempat dia bermanja. takpe. manja banyak pun takpe. aku memang sayang kt dia pun.

sekarang, mell dah balik, haram dia nk cari aku. cisssss...geget budak kecik ni kang...


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails