:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, March 17, 2010

son and daughter of mine.

hello hello

hehe. blog ni dah macam blog carca marba je kan. dah macam bukan blog pengantin. macam kena tukar je nama blog kepada pengantinsukakucing.blogspot.com.
hahahaha.
tp biarlah camtu je. nk cerita pasal kahwin, banyak yg kena postpone. so, biarlah. kita cerita jelah benda lain ye.


okay, update anak anak yg kian membesar.





















rasanya si adik ni confirm jantan.
hai, sepasang lah anak aku.
aku cakap1: sebenarnya, dah 4 hari mell takde kt rumah, dan aku menanggung rindu yg maha hebat pada mell. nasib baik ada si adik, tempat aku bermanja dan meluahkan perasaan. tiap tiap malam aku menangis rindukan mell.
aku cakap2: mungkin harini mell balik. doakan dia balik harini jugak ye!!!!!!


bubye pengantin~to~be - take care!

2 comments:

sI tEDI said...

mana mell pergi?
Terima kasih singgah blog aku.

Seronok baca dialog2 kamu..

Kucing kesayanganku baru mati 05 Mac lalu... perasaannya macam ilang anak sendiri.. :)

Semoga Mell jumpa jalan balik..

e.t.t.y said...

mell tak hilang. mell admit sebb saya neuter kan dia. aaaa, cepatlah doktor tu hantar dia balik.

sabar ye, jgn sedih sedih. cari kucing baru buat pengganti.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails