:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, February 22, 2011

100 hari lagi???????????????? OMGGGGG....

hello hello



MAK AIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

terus gelisah tak tentu hala...


1. baju nikah
nasib baik dah beli ahad lepas. total lost rm400 chiffon beaded. ntah betul ke tak tiffany blue. haha. pastu najib tak puas hati kain dia lagi murah dari kain aku. tp kain dia lembutttt.....so dari ambil pakej free kain satin untuk lelaki, dia beli kain lain. dapat rm35 per meter. kain lagi lembut dari satin yg free tu. then tak berkilat.
* malas nk cakap lebih lebih pasal kain. kang sentap sendiri.


2. hantar tailor
insyaAllah, awal bulan ni. kena cari tailor yg betul betul boleh buat baju ni. kalau fail, terus tak cantik nanti. terus nampak murah baju aku!! tips. kalau hantar tailor jangan cakap nk buat baju nikah. cakap buat baju raya keee, baju kenduri. kalau tak, double price!!! sebab chiffon beaded! nyampesss.


3. bunga telur
kata nk DIY kan. hampehhhhhh!!!! bila ntah aku nk start. mana DIP kau etty?????? mana!!!
hahaha.


4. hantaran
banyak lagi tak beli....aiyoooohhhhhhhh....bunga yg cantik tu dah tau kt mana. kt ssf. best best.....


5. baju sanding
macam aku cakap hari tu...ntah bila dia nk panggil fitting kan. ke aku yg patut terhegeh hegeh????


6. kad kahwin.
bulan march atau april start survey, printing.


apa lagi ni??????????????????????????????????????????


takpe......lambat lagi sebab kena langkau asmida, ijah, eena, fara. hahahahaah...


chillexxxx......


eh, sebulan bertunang??? hahaha. still panggil najib boyfriend instead of tunang. kawan kawan semua tolong betulkan...haha.

hari ahad lepas keluar dating kali pertama sebagai tunang dan penunang.

lepas tu td first time cakap ng vendor ''nanti saya bincang dengan tunang saya dulu ye''

hahahahahahhahahahaha......

so far, okaylah. gaduh gaduh tu, masih terkawal. ada lagi yg teruk sebelum ni....

manis lagi setakat ni....alhamdulillah.....


oi lah sayang, tolonglah sedar lagi 100 hari je lagi ni...janganlah main main jeee...risau lak aku...

2 comments:

~SESEMUT~ said...

ya aallllahhh... baca ko punya tulis2 list ni... tetiba akak plak rasa senak..
100 hari lagi?... last week akak pon rasa releks baca ko punya blog sebab wahhh bulan june..lambat lagii..power budak ni skrg dah plan.. tetiba...sebak senak... ( bagus tak taktik menakut2kan org)

jgn marah dik...

e.t.t.y said...

ya ampun kak....aku lagi senak...!!!hahahahahah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails