:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, February 26, 2011

checklist macam biasa.

hello hello

okaylah okaylah. pasal semalam tu, biarkan je lah. tunggu jelah bulan 4 kang. tak cantik baju aku nanti, abang tido luar! haha dan dan terus panggil abang kan....


well....few things dah boleh slash dari list to buy.


1. langsir bilik tidur
oh my god. i loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee the curtain so much!!!! so the english style as i wanted.....ngeeeeeeee...suka sangat sampai tak boleh taip lebih. tunggu the outcome ye....
[rm4 per meter - i bought 7 meter]


2. langsir as a backdrop for my mini dais [solemnization]
since my baju ala ala tiffany blue tak jadi, so mini dais should be in white. dah beli kain apa ntah jenis tu 8 meter. tp SA tu lebihkan jadi 9 meter- thank you. 1 meter is about rm2.80. cari yg paling murah. tp tak fikir lagi nk buat semua putih atau nk combine kan with other color. urmmmm....


3. tudung nikah
i dont want to wear any veil at the night. just nk pakai tudung yg macam aida gadis melayu ni pakai. hahahaha reason gedik, nanti senang nk kena cium dahiiiiiiiiiiiiiiiii....bluwekkkk....

tadi jalan jalan kt kedai tudung mawar, dalam melaka sentral, terjumpa tudung awning. sekali terkena pulak dengan baju nikah aku kan. murah rm15 je! apa lagi, grab!
bukan jenis lycra. tp mcm net kot. so flowwy. siap layer dengan warna cream. lovely sgt.

jalan jalan, terjumpa pulak dengan tudung yg aku nak tu. rm18. tp tak beli. tunggu nk matchingkan yg awning tu. kalau tak match, baru beli.

if u guys nk tempah yg cantik cantik for your day, boleh tengok kt myhannah dan koleksi vispera. as now, koleksi vispera private their blog. korang boleh try next time okay. or else, tengok kt facebook kot kot ada.


4. rubber stamp
simple je design rubber stamp aku. ada gambar malay couple and our names. tu je. without date or another word such as terima kasih or whatever.
mula mula tanya kedai rubber stamp kt melaka raya. it cost me rm27! size besar. then kurangkan sikit saiz tu, jadi rm19.

BUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kt area mydin 24 jam tu, it just cost me rm8!!!!

going crazy mazy jeles tak???? rasanya tu dah murah dah kot.....


alhamdulillah....dipermudahkan segalanya.....


tempah baju nikah

masa beli baju tu kt jakel, butik bawah tu quote me rm300 baju kurung moden. shit mahal gila. then 1 hari i called satu butik famous de amos kt melaka ni, lebih kurang je harga tu.

rasa tak berbaloi kot.

baju dah rm400, tempah rm300. gila kau baju aku rm700!!! nangis....

dan tadi, survey harga kt semua kedai jahit kt area mydin tu. almost tailor kt situ quote me about rm100-200. okaylah harga tu kan. outcome pun not bad. minggu depan dah boleh hantar. takut kang tak terima tempahan pulak.

okay done the hal aku.

--------------------------------------

nk share experience kawan aku, eena. dengan her mua. patut ke aku reveal eh nama dia? i dont think so. sebab aku bukan mangsa dia. kang tak pasal pasal aku kena saman.

cerita lebih boleh baca kt blog eena.

cuma nk pesan kt all of you, pastikan ada backup. aku selalu cakap kn, sediakan payung sebelum hujan. backup tu dari segi, contact number, tau harga pun jadilah. kang bila dah jadi macam tu, tak lah ko menangis kn. yelah bila tengah stress ni, semua tak boleh fikir.

aku takut gak jadi macam tu. terus aku sms mua aku cakap pasal kejadian eena. aku cakap aku tak mau jadi macam tu, so i put my 100% trust on her. dia kata dont worry, once she blocked the date, she wont take other job. alhamdulillah. semoga dia tak sellfish macam ex mua eena tu....

mua aku???? will reveal after the caremony okay. doakan aku nampak cantik, jelita, gorgeous, menawan tertarik ye. hahaha.

tu je lah. byeeee darlings.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails