:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, February 27, 2011

2nd OP.

hello hello


terfikir nk cari satu lagi op [official photographer]. hiksss.

sebab..................................rasa macam op aku tu tak cantik. haha. adakah itu perasaan normal bila kurang dari 100 hari ni???

saja je cari cari kt mudah.com. kot kot ada yg affordable rate kan.

dan aku fikir nk ambil untuk shoot, burn, edit je. no printing sebab aku cuma nk tembakan yg cantik je.

dan dapat satu ni. ngam ngam harga dia best.

pastu saja tanya video. dia quote pakej shoot, burn & video...wah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oh yea, video tu takde edit. bulat bulat sepanjang majlis tu dia bagi kt kita dlm dvd. urm, aku pun prefer yg tu dari yg edit hanya beberapa minit tu kan. takpelah takde background lagu pun, at least ada kenangan boleh kita tonton akan datang. nk edit, aku boleh suruh sapa sapa yg pandai edit. ngeh ngeh ngeh.

tapi apa apa pun, belum decide lagi sebab tak bincang lagi dengan najib.

apa apa pun, bakal suami diutamakan pendapat dan buah fikirannya. nk sorok macam mana pun, dia tetap jadi kaunter pertanyaan aku untuk dirujuk. yelah, takut apa yg bakal terjadi nanti, dia salahkan aku tak bgtau dia kan....

eh esok cuti lah. lepas hantar mak pergi hospital serdang, terus ke kg baru. jumpa thaqif!!!

ya Allah, rindu sangat kt dia, Allah je tau. bila malam mimpi jumpa dia, peluk cium dia. sembang sembang ng dia. yg peliknya, bila mimpi ada nysa takde pulak banyak scene peluk cium nysa. agaknya sebab tak rapat sgt nk nysa kot.

lepas tu, bila siang, jumpa budak cina je terus teringat kt dia. yelah, muka thaqif tu kan ala ala apek kan. rasa rindu tu makin membuak buak.

hari tu lagilah, time nk pergi kerja. sebelah kereta ada 2 orang budak cina. sepasang. dah terus terbayangkan thaqif dengan nysa. bergenang terus air mata pagi pagi tu. cembeng betul.

siapa yg ada anak sedara [secara formal atau tak macam aku which is kak ijan tu sepupu aku bukan kakak aku] yg pernah jaga anak sedara tu siang malam secara formal atau tak [aku jaga time dia best je, bila dia berak, aku panggil ibu dia..haha], yang bila kita ni jadi penyelamat atau mentor [macam aku, dia masukkan kertas dalam mulut, aku biarkan kejap nk tangkap gambar.....hahaha mangkuk punya makcik], yang bila kita datang rumah dia, kita bawak makanan yg best best [aiskrim, coklat, jajan] tau lah apa yg aku rasa sekarang.

biar thaqif tau, mak etty dia ni yang terbaik!!!!! haha. perasan.

okay bye.

2 comments:

Hunny Kitty said...

nak OP ke????
cuba call my OP....nama dia Karl from candid star...dia mmg selamanya my OP untuk ape2 event ai....

Dada said...

nk OP murah n modern style? try my OP. hafuzudinhamdan. shoot n burn ratus ratus je.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails