:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, February 23, 2011

bantal ottoman untuk nikah / bertunang.

hello hello


entry ni pasal bantal ottoman yang aku idamkan tu....

ni gambar gambar dia.......sekali lagi, tidakkah ianya menggiurkan????


ini dari whitelacetale wedding. boleh tengok tengok dan tanya harga. quite okay.


dan ini pulak dari http://rendabellezza.blogspot.com/
ini belum pasti lagi harga sewaan sebab email aku belum dibalas.


kt melaka, rata rata bridal boutique tak tau apa itu ottoman cushion. macam kesian pun ada. sebab, nampaknya aku lagi expert menjadi wedding planner. adeh.

bukan nk berlagak ke apa. tp siap tanya ''haaa otroman??? haha'' siap gelak. motif???
ingat aku main main ke apa mintak quotation. ingat aku mintak quotation nk beli patung ultraman????? tak payah quotation, area office aku berlambak kedai borong alat permainan. murah murah!

tapi...........................................................................!!
kt wiwin touch ada.....sila call atau email sendiri untuk tahu berapa kadar sewaan nya ya.....


sebenarnya, kalau tak dapat pun takpe. sebab bantal ni sebenarnya keinginan je. kalau dapat aku puas hati, kalau tak dapat redha je dengan apa yg ada. tp sementara ada masa lagi ni, aku berusaha cari sampai dapat.


so bakal bakal pengantin, sila survey semampu mungkin ye. jangan putus asa. apa yg korang inginkan untuk majlis korang, cuba sehabis boleh. pasti hasilnya membuatkan korang tersenyum bahagia.

semoga membantu.

3 comments:

meowwmania said...

oh! bantal ottoman nama dier...baru ku tahu heheee...

lily lotus said...

cantik :) nampak empuk gitu. kompem tak nerbeslah on that day..hehe

Halima said...

hi,
saya silent reader
b2b from melaka gak
boleh saya tau,
awak dapat tak sewa bantal nikah nie?
kat mana offer harga yang ok?
wiwin ok tak?
hope to hear from you,
kalo boleh pm saya di
halimatunsadiah86@gmail.com

rgds,
halima

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails