:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, February 6, 2011

tq tag @ tag terima kasih - kanak kanak

hello hello


satu lagi benda remeh, yang telah diselesaikan dengan berjaya. sambil dibantu oleh adik bongsu, nadiah. uhai, betul betul menggunakan peluang cuti sekolah kn aku ni.

thank you tag @ terima kasih tag [tag tu apa eh? hahaha]. yg ni untuk kanak kanak.

cerita selingan:

ko tau, aku budget kan dekat 600 utk budak budak tau. aku plan nk bagi candy, dalam budget rm0.50 je sorang. gigihlah aku kira kan.
bila aku tanya najib, agak agak berapa orang ye budak budak datang nanti?
dia jawab 150-200 je.
aku macam, eh biar betul. sikitnyeeeeeeeeeeeeee...

lepas tu aku tanya jaja.
dia jawab dalam range yg sama dengan najib.
tp dia ada konsep. first come first serve.

hahahahhahahahahhaha. bagus lah kalau ada konsep macam tu. so aku pun ikut konsep jaja.

aku buat dalam 300 je untuk tetamu kanak kanak aku. kalau ada banyak balance, anak menakan aku ramai. so sepupu sepupu aku kena paksa anak anak menakan aku gosok gg secara maksimum. untuk elakkan sakit gigi atau gigi terlompong, rongak. haha.

habis cerita selingan.


aku fikir, buat apa nk fancy fancy sangat kan. kang deco kemain, ribbon ribbon bagai, budak budak tu buang. apa dorang tau. makan je tau kot. so buat yg paling minima utk tq tag ni.

print + photostat + gunting + tampal @ stapler = siap!


untuk tulisan, aku download font yg menarik dan sesuai untuk kanak kanak. semua font, aku download kt fontspace.com.

argggghhhh experiment gunakan font ni sangat mencabar tau tak. oleh itu, pakai semua font yg ada. kiranya aku tak stick pada satu design semata mata.

aku angankan apa tau tak? masa budak budak tengah makan candy tu, ada dialognya:

budak a: eh, awak punya tq tag [macam tau je tq tag tu apa kn] gambar apa? kita punya ada kepala mickey mouse lah.

budak b: kita punya ada kartun pooh.

budak c: kita pulak ada pwincess.


hahahahhahahahaahaha. macam lah tercapai angan angan aku kan.


ni ada beberapa contoh.
tidakkah ianya comel????

alorrrr lorrrr lorrrrrrr....

siapa nak candy dari kakak etty, angkat tangan????????

sorry...untuk kanak kanak je ye. siapa yg berperangai macam kanak kanak ribena, ditolak mentah mentah oleh kakak etty. ngengehngeh.


ni beberapa design je. yg betul betul punya, aku design, terus aku print dan potong. malas dah nk fikir banyak banyak. guna kertas a4 putih je. jimat.


satu hal dah setel, cuma dalamnya masih berkira kira nk letak jajan apa. harap budak budak suka.

2 comments:

meowwmania said...

mak etty! mon, min, si mata beso ngan si pewot boncit pon nakkkkk...

e.t.t.y said...

tu kategori kanak kanak ke? sorrylah mak etty takde perancangan nk packing kan bw lah semua.

makan cekelat karang, cbrit pulak.
kahkahkahkahkah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails