:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, August 22, 2011

baby besar demam.

hello hello

hati tengah gundah gulana....

suami tercinta, tersayang, terwangi, terbusuk, terindu, terbenci, termenyampah * semualah dia...
demam panas....

hari sabtu hari tu, 40 darjah celcius. dengan tak sahur, gigih jugak dia berpuasa. tp tidur je. tu pun aku marah dia suruh dia mandi, segarkan badan.
bila berbuka, jamah makanan sikit, lepas tu terus sambung rehat.

bila badan dah kebah sikit, sanggup pergi jusco cari baju raya.

ahad tu pun, demam lagi sekali...

lepas isyak, sanggup pulak layan kehendak aku nk shopping tudung kt bazar tesco.

harini, demam lagi. tak pergi kerja.

ahhhhh risau lah...dia tak pernah nk sakit seteruk tu. tak pernah nk demam melampau. tapi kalini, kesian sangat sangat kt dia....rasa dia tak mampu nk buat apa apa.

cool fever takde kt rumah. makanya gantikan dengan towel kecik je letas atas kepala. kasi sejuk sikit badan.

aaaaaaaaaaaaa sedihlah...faham tak sedih???


suamiku yang tercinta, tersayang, terwangi, terbusuk, terindu, terbenci, termenyampah.......cepatlah sembuh demam tu. i tak sanggup nk tengok u terbaring je macam tu. i sedih bila u merengek cakap badan u sejuk panas. cepat sembuh, makan ubat ye suami.......



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails